جلالی: "فیصل" به چند هفته تمرین نیاز دارد/ "منشا" در پیکان می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: "فیصل شایسته" مدتی از تمرینات دور بوده، اما در ترکیب 18 نفره تیم حضور دارد و بر روی نیمکت می‌نشیند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشباشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل سپاهان از شرایط تیمش گفت: 3 تا از بهترین بازیکنانمان را در اختیار نداریم اما خوشبختانه از حضور بازیکنان جوان، باتجربه و خارجی خوبی بهره می‌بریم که می‌توانند کمک زیادی به تیم ما کنند. تلاش ما این است تا از همه ظرفیت‌های موجود بهترین استفاده را کنیم تا در بازی حیاتی و مهم فردا به برتری برسیم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چرا تیم پیکان نتیجه نمی‌گیرد عنوان کرد: ما هم روی این موضوع متمرکز شدیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین‌ها را رقم بزنیم، تیم ما تحت تأثیر تمرینات است و اگر تمرینات ما مختل شود، نتایج ما هم تغییر می‌کند. باید متمرکز شویم تا شرایط را درست کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در خصوص استفاده از "فیصل شایسته" بازیکن افغان این تیم اظهار داشت: این بازیکن در حال حاضر مدتی از تمرینات دور بوده، اما در ترکیب 18 نفره تیم حضور دارد و بر روی نیمکت می‌نشیند. وی به چند هفته تمرین نیاز دارد تا خودش را به تیم برساند ،خودش خواستار این است که با تمرینات بیشتر به شرایط آرمانی برسد.

جلالی در مورد تأثیر "منشا" مهاجم این تیم بر روی نتایج عنوان کرد: روی فرم نبودن "منشا" می‌تواند در نتایج مؤثر باشد، اما این مسئله تنها به دلیل افت وی نیست. منشا چند درصد در نتیجه‌گیری تأثیر دارد و حالا با صحبت‌هایی که با او انجام شده و اینکه قرار است با ما بماند امیدوارم به شرایط بهتری برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در پایان و در خصوص مسائل داوری بیان داشت: فضای سختی برای داوران به وجود آمده است. شاید عوامل زیادی در آن مؤثر است که خود داوران هم بخشی از آن هستند، اگر فدراسیون تنها داوران و تماشاگران و مربیان را جریمه کند علاج کار نیست، به نظر من همه باید بنشینند و فکر اساسی کنند. متأسفانه مسئله اصلی در این میان اعتماد است، حالا اعتماد کم شده و همه تلاش می‌کنند تا حق خودشان را بگیرند، اما ما باید تلاش کنیم تا با فکری درست و استفاده از قوانین تشویقی شرایط را عوض کنیم.

وی افزود: اگر به فوتبال‌های خارجی دقت کنیم می‌بینیم که اگر داوری دچار اشتباه شود، مربیان آن‌ها مانند ما عمل نمی‌کنند، به دلیل آنکه می‌دانند این مشکلات دیده خواهد شد و به آن رسیدگی می شود. باز هم می‌گویم فضا برای داوران سخت است اما من خود تلاش می‌کنم تا در کنار آن‌ها باشم و امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ هم برای رفع این مشکلات کمک کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار