ویسی:تیم سپاهان شایسته باخت نبود/ جذب جپاروف صحت ندارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:ما توانایی جبران نتیجه را داشتیم و شایسته این باخت نبودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبداله ویسی درباره شکست تیمش برابر پیکان اظهار کرد: شایسته باخت نبودیم متاسفانه گل دوم را به صورت ناشیانه دریافت کردیم و حرفه ای در زمان صحنه گل دوم حریف عمل نکردیم. بازیکنان ما در حال اعتراض به داور بودند که پیکانی ها از موقعیت استفاده کرده و صاحب ضربه پنالتی شدند. 

وی در ادامه عنوان کرد: در نیمه دوم بهتر بازی کردیم اما متاسفانه گل سوم هم دریافت کردیم و در نهایت نتوانستیم جبران شکست را کنیم. به هر حال ما می توانستیم به بازی برگردیم اما در نهایت در این بازی به موفقیت دست نیافتیم. 

ویسی بیان کرد: نمی دانم آن صحنه که حاج صفی ضربه ایستگاهی زد گل شد یا نه اما مهاجم ما گفت که گل شد. همان توپ برگشت و پیکانی ها گل زدند. همچنین  داور می توانست وقت اضافه بیشتری بگیرد. به هر حال ما نباید بهانه بیاوریم و باخت را گردن اشتباهات داوری بگذاریم. 

ویسی در پایان درباره شایعه جذب جپاروف خاطر نشان کرد: این موضوع صحت ندارد. اگر این بازیکن بخواهد در آن صورت ما می توانیم با وی مذاکره داشته باشیم. درباره روزبه چشمی و آندو تیموریان هم نظرم را بیان کردم.به طور حتم به دنبال یک هافبک میانی هستیم چرا که ما هنوز برای نقل و انتقالات جای خالی داریم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار