برد نفس گير شهرداری جوان اروميه در اولين بازي پلی آف

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در نخستین دیدار از مرحله پلی آف لیگ دسته یک باشگاه های کشور با نتیجه سه بر 2 مقابل تیم نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رقابت هاي ليگ دسته يك واليبال مردان عصر دیروز /چهارشنبه/ سيزدهم بهمن ماه با برگزاري چهار ديدار از مرحله نخست پلي آف در شهرهاي اروميه،قزوين،كاشان و اصفهان آغاز شد.

تيم شهرداري جوان اروميه كه به عنوان تيم نخست گروه خود به مرحله پلي آف صعود كرده بود از ساعت 16  در اولين ديدار مرحله پلي آف ميزبان تيم نيروگاه سيكل تركيبي دامغان بود كه در پايان و در يك بازي سخت و نفس گير موفق شد سه بر دو از سد حريف دامغاني خود عبور كند

تيم شهرداري جوان اروميه ستهاي دوم ،سوم و پنجم را به ترتيب در امتيازات 25 بر 14 ، 25 بر 17 و 18 بر 16 به سود خود به اتمام رسانيد و ستهاي اول و چهارم اين ديدار را در امتياز مشابه 25 بر 23 به نماينده دامغان واگذار كرد.

شايان ذكر است بازي دوم اين دو تيم روز چهارشنبه هفته آينده(بيستم بهمن ماه) در دامغان برگزار خواهد شد و اگر كار به بازي سوم بكشد ، شهر اروميه ميزبان سومين ديدار بين اين دو تيم خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.