تبریز ؛

همایش قرآنی دانش آموزان و فرهنگیان خسروشاه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی : باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست و نگهداری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:در زمانی که بسیاری دین را عامل عقب ماندگی معرفی می کردند انقلاب اسلامی ایران مسلمانان جهان را از خواب غفلت بیدار کرد و در سرنوشت دنیا تاثیر گذاشت.

آیت الله مجتهد شبستری در همایش قرآنی دانش آموزان و فرهنگیان خسروشاه یادآور شد: بیداری اسلامی در کشورهای عربی و منطقه نمونه بارزی از صدورانقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود:قبل از پیروی انقلاب اسلامی ایران در همه زمینه های علمی اجتماعی سیاسی و فرهنگی وابسته به آمریکا و غرب بودیم و این موجب عقب ماندگی کشور شده بود.

وی با بیان اینکه توجه به مسائلی قرآنی و دینی یکی از اصلی ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است تاکید کرد: باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست و نگهداری کرد.

امام جمعه تبریز فعالان قرآنی را به تدبر در قرآن و عمل به آموزه های قرآنی توصیه و خاطرنشان کرد: اکنون که دشمن با استفاده از روش های مختلف به دنبال تضعیف اعتقادات نظام جمهوری اسلامی ایران است توجه و عمل به ارزش های دینی و قرآنی ضروری است.

پور شریف رییس آموزش و پرورش خسروشاه هم به اجرای طرح ابتکاری یاوران قرآن در این منطقه اشاره کرد و گفت : این طرح با مشارکت دو هزار و 900 دانش آموز در 28 مدرسه خسروشاه اجرا میشود .

اتمام خبر / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار