زنجان؛

برگزاری همایش حوزه های انقلابی ،مطالبات رهبری و بایسته های آن در زنجان

همایش حوزه های انقلابی ،مطالبات رهبری و بایسته های آن در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدی طاها نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در این همایش که با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه برگزار شد گفت: حوزه ی علمیه باید بایسته های حوزه ی انقلابی را مورد توجه قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد که باید فقاهت را تقویت کرد و همچنین کیان شیعه به مرجعیت و فقاهت است.

این مقام مسئول با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: جایگاه کنونی حوزه های علمیه و برگزاری چنین همایش هایی با حضور علما از جمله دستاورد های انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان افزود: تبلیغ تشیع در کشورهای مختلف باید مورد توجه قرار گیرد و طلاب باید برای انتقال آموزه های دینی با زبان های مختلف آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی طاها با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران با استقرار انقلاب اسلامی دست دشمنان را از منافع و ثروت های نهفته در ایران کوتاه کرد.

وی همچنین به فعالیت های گسترده دشمنان در فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام سرمایه گذاری عظیمی در سایت ها و فضای مجازی اسلام و تشیع انجام دادند و سعی دارند تا با شبهه افکنی نسل جوان به خصوص طلاب را از انقلاب دور کنند و این رسالت حوزویان است که به مقابله با توطئه های دشمنان بپردازند.



انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.