سمنان;

بقای جهاد در گرو حفظ نظام و انقلاب است

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به تعامل برای حفظ و تداوم نظام و انقلاب گفت : بقای جهاد در گرو حفظ نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه امروز که با حضور مردم و مسئولان برگزار شد پیروزی در تمام دوران را نشان‌دهنده همدلی ملت دانست و گفت: امروز که با عنایت خداوند به پیروزی حقیقی دست یافته‌ایم، باید قدردان و شاکر باشیم و به دشمن که دنبال مادی کردن انقلاب است، اجازه ورود در این امر را ندهیم.

وی افزود : سرمایه ما استقلال، آزادی و شرف بود که به آن دست یافته‌ایم و برای حفظ آن همواره تلاش می‌کنیم.

امام جمعه موقت سمنان گفت: دهه فجر زمانی است که باید خدمات نظام اسلامی و دولت در آن مطرح و به اطلاع مردم رسانده شود.

عبدوس با اشاره به این که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) همه بت های ظلم و ستم و استعمار و استبداد زمان را شکست، تصریح کرد: آمریکا و شوروی سابق در خیال خود فکر نمی کردند که روزی ایران با رهبری امام راحل و همراهی مردم شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی سر دهد و بدون تکیه به شرق و غرب روی پای خود ایستادگی نماید.

عبدوس به نقش امام خمینی (ره) در شکل‌گیری انقلاب اشاره کرد و افزود: با نفس ملکوتی حضرت امام، هیچ امت و قدرتی جرأت شکستن و تجزیه کردن جمهوری اسلامی ایران را نیافت.

امام جمعه موقت سمنان اظهار داشت :  باید برای حفظ جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد و تا آخرین نفس با نظام همدل و همراه بود.

عبدوس گفت: حفظ انقلاب از تمام پیروزی‌ها بالاتر است و مردم نشان دادند با وجود تمام تحریم‌ها و فشارها از دستاوردهای انقلاب محافظت می‌کنند.

حجت الاسلام عبدوس با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، حرکت امام خمینی (ره) در بوجود آوردن انقلاب و مقابله با رژیم پهلوی را برگرفته از قیام امام حسین (ع) و روشنگری حضرت زینب (س) برشمرد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.