سمنان;

مسیر انقلاب با تدابیر رهبری رو به پیشرفت است

امام جمعه سمنان با بیان این که امروز برخی مسیر انقلاب را درست نمی‌دانند گفت : مسیر انقلاب هرگز فراموش نشده و با تدبیر رهبری همواره رو به پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه افرادی همواره درصدد براندازی جمهوری اسلامی هستند گفت : امروز برخی مسیر انقلاب را درست نمی‌دانند، این در حالی است که مسیر انقلاب هرگز فراموش نشده و با تدبیر رهبری همواره رو به پیشرفت است.

وی افزود : از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون همواره دشمن به دنبال هدف قرار دادن یک نهاد برای بدبین کردن مردم نسبت به آن بوده و مستکبران این بار قوه قضائیه را انتخاب کردند.

امام جمعه سمنان برخورد با فتنه گران و مبارزه با مفاسد اقتصادی را از جمله اقدامات خطیر قوه قضائیه دانست که موجب خشم دشمنان و طرح ریزی هجمه رسانه ای و سیاسی علیه آن شده است.

آیت الله شاهچراغی مقابله با جرم و جنایت و فساد و مخاطرات اجتماعی و سیاسی را از وظایف ذاتی و سخت قوه قضائیه برشمرد و از مسئولان این قوه بدلیل ایستادگی مقابل این هجمه ها و حواشی قدردانی کرد.

وی واقعه 17 دیماه و اجبار رضاخان در کشف حجاب را آتشی توصیف کرد که حتی بعد از هشت دهه باز هم دودش در چشم مردم ایران می رود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه همواره باید به یاد خدا بود و از خداوند غافل نشد، ادامه داد: اگر به یاد خدا باشیم و خدا را فراموش نکنیم، بهشت را نصیب خود کرده‌ایم.

شاهچراغی بیان کرد: خداوند با کسی خویشاوندی ندارد و ملاک و معیار در درگاه الهی اطاعت و معصیت است و هر کسی مطیع باشد از خداست و هر کس عاصی باشد، از خدا نیست.

وی تصریح کرد: صداقت و امانت دو الگو برای زندگی انسان‌هاست و باید همواره در انجام امور مختلف مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام /ه




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار