سمنان;

دشمنی آمریکا با ایران ادامه دارد

امام جمعه سمنان گفت : دشمنی ها و سیاست های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران با تغییر رئیس‌جمهور کم نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار داشت: آمریکا دشمن همیشگی ملت ایران است و این دشمنی و سیاست‌های خصمانه با تغییر رئیس‌جمهور آن کاسته نمی‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اظهارات ترامپ در زمان تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام عنوان کرد: مقام معظم رهبری قاطعانه پاسخ این یاوه‌گویی ترامپ را دادند که اگر آمریکا برجام را پاره کند ما نیز آن را آتش خواهیم زد.
آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه ملت ایران دشمن سیاست‌های خصمانه و دسیسه‌های استکباری آمریکاست، تأکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا در واقع شعار مرگ بر خوی استکباری است و مادامی‌ که خوی استکباری و شیطنت و دشمنی آمریکا علیه ایران ادامه داشته باشد شعار مرگ بر آمریکا نیز ادامه دارد.
وی با اشاره به بی‌اثر بودن مذاکره با آمریکایی‌ها به دلیل خوی استکباری و دشمنی این کشور علیه ملت ایران گفت: مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را برطرف نمی‌کند.
آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و پیاده‌روی بزرگ اربعین و تجمع بزرگ اربعین در کشور عراق، از آن به‌عنوان رزمایش بزرگ جهانی شیعیان و مسلمانان جهان نام برد و افزود: میلیون‌ها زائر اربعین گروه‌گروه در حال عزیمت به عراق برای حضور در این رزمایش بزرگ هستند.
به گفته وی بیعت با دین و معنویت، نهضت عاشورا، امام زمان (عج)، امام حسین (ع) و ولایت، دشمنی با داعش و وهابیت دو پیام مهم تجمع بزرگ جهانی اربعین است.
امام‌ جمعه سمنان با اشاره به برقراری موکب‌های پذیرایی از زائران حسینی در آیین بزرگ اربعین حسینی در کشور عراق از سوی اقشار مختلف استان سمنان خاطرنشان کرد: امسال نیز باید موفقیت‌های سال گذشته استان سمنان در اسکان و پذیرایی زائران اربعین در کشور عراق تکرار شود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار