سمنان;

نقض برجام به دلیل بد عهدی آمریکا بود

امام جمعه سمنان بدعهدی آمریکا و عجله در تصویب برجام را عامل نقض آن از سوی آمریکائی‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان افزود : تصویب 20 دقیقه‌ای برجام در مجلس سبب شد تا رخنه‌های آن همچنان   برجای بماند.
وی با بیان اینکه امروز همه منتظر هستند که ببینند مسئولان کشور می‌خواهند با نقض برجام چه می‌کنند گفت: به مسئولان می‌گوییم که مردم به دنبال واکنش شعاری با برجام نیستند.
وی با اشاره به اینکه نباید واکنش مسئولان در زمینهٔ نقض برجام شعاری و در حد سخنرانی باشد عنوان کرد: مسئولان باید نسبت به این موضوع واکنشی قاطعانه انجام دهند و این واکنش باید عملی باشد.
وی با تبریک فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، با بیان این که انقلاب اسلامی مدیون امام زمان (عج)است، اظهار کرد: اگر مردم ایران به رهبری امام راحل انقلاب کردند و در مقابل رژیم شاهنشاهی به پیروزی رسید به برکت آن امام است.
امام جمعه سمنان ادامه داد : اگر مردم به ندای حضرت امام راحل لبیک گفتند به خاطر این بود که ایشان را نایب امام زمان (عج) می دانیم و لبیک به امام (ره)لبیک به امام زمان (عج) است.
شاهچراغی اضافه کرد: همه وظیفه داریم تا از دستاوردهای انقلاب تا زمانی که این انقلاب را به صاحب اصلی آن یعنی امام عصر(عج) تحویل دهیم، حفاظت کنیم.
وی موج بیداری اسلامی در جای جای دنیا را مرهون آرمان های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی پرچم اسلام و اهل بیت(ع) در دورترین نقاط دنیا به اهتزاز در آمده و انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار