سمنان؛

داعش پروری کار آل سعود است و جهان اسلام و شیعیان باید این جنایات را محکوم کنند

امام جمعه سمنان : داعش و تکفیری ها نقشه داشتند تا با ورود به کشور ما هم این جنایات خود را ادامه دهند که خوشبختانه زور آنان نرسید و با برخورد نیروهای گمنام مواجه شدند.

داعش پروری کار آل سعود است و جهان اسلام و شیعیان باید این جنایات را محکوم کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به این که انقلاب اسلامی نعمتی بود که خداوند متعال به ملت ایران هدیه داد، گفت: مهم ترین شکرگزاری از نعمت انقلاب اسلامی حرکت در خط ولایت فقیه است.
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان افزود: ولی فقیه نایب و حجت از سوی امام زمان (عج) است و مردم باید در این خط حرکت کنند و از این طریق شکر نعمت انقلاب اسلامی را به جا آورند.
وی با بیان این که حفظ وحدت کلمه و پرهیز از اختلاف و دو دستگی باید در جامعه وجود داشته باشد و بیش از پیش تقویت شود، اظهار کرد : اگر به این موضوع هم عمل کردیم توانستیم شکر نعمت انقلاب اسلامی را بیشتر به جا آوریم.
آیت الله شاهچراغی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را نعمتی ارزشمند و مقدس برشمرد و گفت: در این برهه از زمان خداوند متعال این نعمت ارزشمند را شامل حال ملت ایران کرده است و وظیفه داریم علاوه بر شکرگذاری این نعمت الهی، پشتیبان واقعی این نظام و ولایت فقیه باشیم.
وی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این دهه با ورود حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن 57آغاز شد و هدف بنیانگذار انقلاب اسلامی از تشکیل حکومت اسلامی نجات امت اسلام نبود بلکه نجات همه مستضعفان عالم بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استکبار ستیزی و پیروی از ولایت فقیه را 2 عامل مهم و ادامه راه امام راحل دانست و گفت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را انقلاب پا برهنه ها می دانستند و همانگونه که آن بزرگوار تاکید فراوانی داشتند ما هم باید به محرومان و مستضعفان توجه کنیم.
وی اضافه کرد: با به ثمر نشستن انقلاب اسلامی در ایران نور امید در دل مستضعفان جهان ایجاد شد. نیاز امروز جامعه نیز زنده نگهداشتن خط و مسیر امام راحل و گام برداشتن در آن مسیر است.
آیت الله شاهچراغی یادآور شدند : خوشبختانه مردم ایران به فرمایشات و خواسته های ایشان به خوبی عمل کردند و از انقلاب امام به خوبی محافظت کردند.
وی حفظ ارزش ها و نیروهای ارزشی انقلاب را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد : متاسفانه برخی زمان شنیده می شود که برخی از نیروهای ارزشی را جا به جا می کنند و افراد دیگری را جایگزین می کنند لذا مسوولان کشور و استان باید در این باره مراقب باشند.
امام جمعه سمنان با اشاره به جنایات داعش و نیروهای تکفیری در منطقه افزود: داعش و تکفیری ها نقشه داشتند تا با ورود به کشور ما هم این جنایات خود را ادامه دهند که خوشبختانه زور آنان نرسید و با برخورد نیروهای گمنام مواجه شدند.
آیت الله شاهچراغی بیان داشت: داعش پروری کار آل سعود است و باید به او گفت آل یهود، چون اخیرا با آنان متحد شده است.
وی تصریح کرد : جهان اسلام و شیعیان باید این جنایات را محکوم کنند و استکبار جهانی نیز باید دست از حمایت آنان بردارد که بعید به نظر می رسد ولی ما در همه لحظه ها وحشی گری های آنان را در منطقه محکوم کردیم و می کنیم.
آیت الله شاهچراغی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای آتش نشان که در حادثه ساختمان پلاسکو به درجه رفیع شهادت رسیدند، گفت: نیرو های آتش نشان خوشنام بودند و خوشنام تر شدند و با ورود عاشقانه خود، جان مردم را نجات دادند.
اتنهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار