اردبیل؛

سومین جشنواره ساخت آدم برفی در اردبیل برگزار شد

سومین جشنواره ساخت آدم‌برفی با حضور پرشور شهروندان اردبیلی در ورودی منطقه نمونه گردشگری شورابیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، جشنواره آدم‌برفی به مدت سه سال است با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری زمستانی اردبیل و همچنین ایجاد نشاط اجتماعی توسط شهرداری اردبیل برگزار می‌شود.

دور سوم این جشنواره با حضور انبوه شهروندان همراه شد بطوریکه تمامی مسیرهای منتهی به محل برگزاری جشنواره با ترافیک سنگین خودروها مواجه و تردد شهروندان به سختی امکان‌پذیر بود.

با وجود سردی هوا و دمای شش درجه زیر صفر بیش از ۵۰۰ شهروند اردبیلی در این جشنواره حضور یافتند.



سومین جشنواره ساخت آدم برفی در اردبیل برگزار شد

شهردار اردبیل در این مراسم برگزاری جشنواره آدم‌برفی را بخشی از برنامه‌های ارتقا نشاط اجتماعی و سرزندگی شهری دانست و افزود: شهرداری اهداف کاری خود را در صرف برنامه‌های عمرانی نمی‌داند.

حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: شعار ما این است که حتی برنامه عمرانی انسان‌محور باشد و تمامی اقداماتی که در بدنه شهرداری و برای شهروندان انجام می‌شود با توجه به سلامت جسمی و روحی شهروندان باشد.

وی تأکید کرد: به عنوان مثال نمی‌توان دست به فعالیت عمرانی زد و به رویکرد انسان‌محور آن توجه نداشت بلکه ضروری است هر اقدامی با نگاه فرهنگی و انسان‌محور مدنظر قرار گیرد.

لطف‌اللهیان برگزاری این برنامه را فرصتی برای تقویت نشاط و شادی در خانواده‌ها دانست و افزود: برای برگزاری این جشنواره در سطح ملی برنامه‌هایی مدنظر داریم.

به گفته وی ضروری است با توجه به اقلیم اردبیل جشنواره آدم‌برفی به عنوان برند جشن و شادی این شهر شناخته شود و در بهمن‌ماه اردبیلی‌های مقیم شهرهای دیگر نیز به این شهر آمده و در این جشن سهیم باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.