گلستانی جم:

پیشرفت دو و میدانی در گرو استعفای کیهانی است

مربی دو و میدانی نیمه استقامت گفت: تا زمانی که کیهانی از سمتش استعفا ندهد، در دو و میدانی پیشرفت نخواهیم کرد.

روح الله گلستانی جم در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به اینکه در فدراسیون دو و میدانی باید مختصصان فن امور را به دست بگیرند،بیان داشت:در دو ومیدانی افرادی صاحب نام وجود دارند که به دلیل اختلاف با فدراسیون کنار گذاشته شده‌اند و جایی در فدراسیون ندارند. تا زمانی که اوضاع به این صورت باشد و کیهانی از سمتش استعفا ندهد، نه تنها در دو و میدانی پیشرفت نخواهیم کرد بلکه روز به روز هم شرایط بدتری نسبت به گذشته پیدا خواهد کرد..

وی درمورد بازگشتش به دو و میدانی تصریح کرد:به هر حال باید جایگاه هر شخصی مشخص باشد،خود من تمایل فراوانی به رشد و ارتقای پیشرفت دو و میدانی دارم. تنها راهکار مشکلات این است که جلسات متعددی را با یکدیگر برگزار کنیم تا مانند گذشته اتفاقات تلخ تکرار نشود. همچنین اتفاقات شیرین دوران ورزشی مان را بازگو کنیم تا با تلفیقی از این دو دو ومیدانی کشورمان مانند سالیان گذشته بتواند همچون گذشته افتخار آفرین باشد.

گلستانی جم ادامه داد: قصد حرف زدن در مورد دو ومیدانی را نداشتم اما سخنان رئیس فدراسیون باعث شد گوشه‌ای از مسائل را بیان کنم تا هم برای ایشان یادآوری شود و مهم افکار عمومی هم بیشتر با مسائل آشنا شوند تا بتوانند بهتر در مورد رئیس فدراسیون قضاوت کنند. متاسفانه کیهانی هر زمان جوابی ندارد، وعده قضاوت را به مردم می دهد.

مربی دوی استقامت گفت:بعد از اینکه به عنوان مربی دوهای استقامت و نیمه استقامت دو و میدانی انتخاب شدم، استعدادیابی در استان آذربایجان غربی و شهرستان مراغه را آغاز کردم اما به دلیل آنکه رئیس فدراسیون نمی خواست کسی از ایشان انتفاد کند از ادامه کار عذرخواهی کردم. همان زمان هم با سیاست‌های کیهانی مخالف بودم و انتقادهایی به ایشان داشتم. تمام این مباحث را نیز داخل فدراسیون مطرح می کردم.

وی در ادامه تصریح کرد:کیهانی گوش شنوا ندارد و همین موضوع باعث شد کناره گیری کنم. حتی وقتی از فدراسیون رفتم از من خواست مجددا فعالیتم را در دو و میدانی آغاز کنم اما به وی گفتم که شما دوست ندارید کسی برخلاف میل تان صحبت کند و این پیشنهاد را نپذیرفتم.

گلستانی جم در پایان تصریح کرد:در این مدت هم که با فدراسیون مشکل داشتم و استعفایم را تقدیم کیهانی کردم، تا به حال به کسی توهین نکرده‌ام و اگر انتقادی داشتم بر روی مسائل فنی بوده و غرض ورزی با کسی نداشتم. در حال حاضر هم به ما می گویند انتقاد نکنیم تا در فدراسیون جای داشته باشیم اما تا زمانی که نیروهای متخصص دو ومیدانی به کار گرفته نشوند و کیهانی به عنوان شخص اول فدراسیون دو و میدانی تفکراتش را عوض نکند، روند ناکامی ها ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار