مشهد؛

ساماندهی خانواده های حاشیه نشین در تربت‌جام

فرماندار شهرستان تربت جام گفت: 400 خانواده حاشیه نشین در حاشیه تربت‌جام زندگی می‌کنندکه به زودی ساماندهی می شوند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: با بررسی و جلسات تخصصی و کارشناسی به این جمع بندی رسیدیم که این افراد را در قالب سکونت گاه های غیررسمی ساماندهی کنیم و پس از طرح و تایید در کمیسیون مربوطه در استانداری اقدامات لازم در در این زمینه به انجام خواهد رسید.

وی گفت: در سکونت‌گاه‌های غیررسمی مسائلی نظیر تغییر کاربری زمین حذف شده و مشکلات دریافت خدمات آب، برق، گاز راحت‌تر است.

فرماندار شهرستان تربت جام با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنیم حدود 25هزار نفر فاقد شناسنامه و مشکوک در منطقه تربت جام وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: روند تشکیل جلسات و بررسی پرونده‌های مربوطه را تسریع کرده‌ایم.

رستمی افزود:روند رسیدگی به پرونده‌ها سخت و پیچیده است و بحث دلسوزی مطرح نیست، چرا که مصالح و امنیت کشور مدنظر است.

رستمی در ادامه با بیان اینکه طرح فاضلاب شهری شهرستان با پیشرفت 5درصدی به دلیل عدم تامین اعتبارات متوقف شده است، گفت: این پروژه به 110میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و به دلیل این که سیاست گذاری دولت دیگر در طرح فاضلاب نیست، با توقف روبرو شد.

فرماندار شهرستان تربت جام با اشاره به عدم آنتن دهی موبایل در برخی روستاها افزود: دکل‌های بی تی اسی که از محل‌های دیگر استان به دلیل نصب دکل جدیدتر جمع آوری می‌شود و در نقاط کور شهرستان‌ها نصب خواهد شد.

رستمی خاطر نشامن کرد: در ایام دهه فجر 75 پروژه در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهر، آب‌رسانی، گاز رسانی، بهداشت و آموزش و پرورش با اعتبار بیش ازسه میلیارد تومان افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام//م.ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.