کی‌روش:

پرسپولیسی‌ها اضافه‌وزن دارند و به تیم ملی دعوت نمی‌شوند/ برانکو در حد من نیست/ برخلاف میلم طبق قوانین فیفا پیش می‌رویم

کی‌روش: فقط می‌گویم جلسه بسیار خوب بودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛کارلوس کی‌روش بعد از حضور در فدراسیون فوتبال در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: از شما به خاطر حضور در این جلسه تشکر می‌کنم. در جایگاهی نیستم که در مورد جزئیات جلسه‌ با شما صحبت کنم. فقط می‌توانم بگویم جلسه بسیار خوب بود. مسائل مختلف را مطالعه کردیم. موقعیت خودمان را از زمان اردوی امارات تا به الان آنالیز کردیم. 

وی افزود: از اردوی امارات تا به الان تغییر خاصی نداشتیم. برنامه آماده‌سازی ما همان‌طور که گفتم بسیار محدود و براساس تقویم فیفا خواهد بود. طبق قوانین فیفا و تبعیت از برنامه‌های آن، کارمان را پیش می‌بریم و فرصت‌مان بسیار محدود است.لیگ نباید تعطیل شود و این مسئله باید برای باشگاه ها هم اجرا شود که در زمان لیگ قهرمانان، لیگ دنبال شود. باید از قوانین فیفا تبعیت کنیم و برنامه هایمان را بر اساس آن پیش ببریم.

کی‌روش ادامه داد: برنامه آماده‌سازی تیم‌ملی در راه جام‌جهانی محدود و براساس قوانینی که فیفا تصویب کرده انجام خواهد شد. البته باید بگویم که این قوانین فقط برای تیم‌ملی نباید باشد. باشگاه‌ها هم باید با همین شیوه کار کنند؛ این روند باید برای باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه‌دار باشد.

وی تصریح کرد: خواهیم دید که با تبعیت از قوانین فیفا عده‌ای از افراد را خوشحال می‌کنیم! با توجه به عواقبی که گفته شده، افرادی که این شرایط را برای تیم‌ملی اجرا می‌کنند مسئول هستند. البته این برنامه چیزی که من به آن اعتقاد داشتم نبود. برنامه‌ من چیز دیگری بود. مطمئن هستم که این تصمیم که برای پیروی از قوانین فیفا گرفته شده قطعا عواقبی جدی برای تیم‌ملی و یکسری از بازیکنان دارد چون برخی از آنها نمی‌توانند به تیم‌ملی ملحق شوند.

خبرنگاری از کی‌روش درباره خبر سفرش به خارج از کشور برای سپری کردن تعطیلات سوال پرسید و گفت: می‌بینید که اینجا هستم و در تعطیلات به سر نمی‌برم. اگر هم زمانی به خارج از ایران می‌روم به دلیل این است که بازیکنان ایرانی خارج از ایران را که تعدادشان هم زیاد است، ببینم.

سرمربی تیم‌ملی در مورد اینکه این تصمیمات شاید برای ادامه کار تیم‌ملی خطرناک شود، افزود: شما نظر من را می‌دانید و می‌دانید که در این ۶ سال چگونه کار کردم و عملکرد من مشخص است. ما نهایت تلاش‌مان را برای موفقیت تیم‌ملی انجام می‌دهیم. اما مطمئنم برنامه‌ای که داریم بهترین برنامه برای آماده‌سازی تیم‌ملی و بهترین نتیجه‌گیری نخواهد بود.

کی‌روش ادامه داد: در ایران کارشناسانی وجود دارند که به گفته آن‌ها برنامه‌های ما خوب نیست؛ به نوعی که در کشورهای خودشان یک برنامه دیگر را اجرا می‌کنند و در ایران حرف‌های دیگری می‌زنند تا همه خوشحال شوند. من به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال توصیه می‌کنم که برنامه‌های باشگاه‌ها و لیگ قهرمانان آسیا را پیش‌بینی کنند. نباید به خاطر ۴ باشگاه لیگ را تعطیل کنند تا ۱۲ تیم دیگر فعالیت نداشته باشند.

وی در مورد این که آیا صحبت او در مورد وضع قوانین جدید مبنی بر این است که بازیکنان پرسپولیس به تیم‌ملی دعوت نخواهند شد، اظهار داشت: اگر ما بخواهیم برنامه‌مان را به صورت مختصر دنبال کنیم برخی از بازیکنان بازی ملی نخواهند داشت. ما باید در طول برنامه‌هایمان شرایطی را به وجود بیاوریم که بتوانیم بازیکنان جوان را به تیم اضافه کنیم.

سرمربی تیم‌ملی یادآور شد: چیزی که در مورد پرسپولیس پرسیدید سوالی متفاوت است؛ پرسپولیس باشگاه بزرگی است و احترام زیادی برای این تیم قائلم. رنگ لباس پرسپولیس به رنگ منچستریونایتد است و من این تیم را دوست دارم! بازیکنان پرسپولیس را به این دلیل نمی‌توانیم دعوت کنیم چرا که آن‌ها ۳ کیلو بالاتر از حد استاندارد دارند. ما می‌خواهم با قطر بازی کنیم و نمی‌توانیم در شرایطی بازیکنان را به میدان بفرستیم که ۳ کیلو بیشتر از حد استاندارد دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا با دعوت نکردن بازیکنان پرسپولیس نمی‌ترسید که هواداران پرسپولیس که تعدادشان کم نیست بار دیگر علیه شما شوند و این در حالی است که گفته بودید هواداران این تیم در صفحات مجازی به شما توهین کرده‌اند؟»، گفت: نه، هواداران علیه کسی خواهند شد که شرایط بازیکنان این تیم را مساعد نمی‌دانست. من هیچ وقت به بازیکنان توهین نکرده‌ام و برای آنها احترام قائلم. آنها در تیم ملی و پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته و بازیکنان بسیار مثمرثمری بوده‌اند، اما مربی آنها نظر دیگری دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: همان‌طور که اشاره کردم، عواقب این برنامه‌ برای کادر تیم ملی خواهد، چون زمان کافی برای آموزش بازیکنان و کسب تجربه آنها نخواهیم داشت. پس از بازی با سوریه که در ماه نوامبر بود، تیم ما در صدر گروه خود قرار داشت و بیشترین امتیازات را کسب کرده بود. این یک واقعیت است  که تیم ملی بیش از چهار سال تیم اول آسیا بوده و بهترین تیم در رده‌بندی آسیاست. تقریباً یک سال و نیم است که در یک بازی هم شکست نخورده‌ایم و مردم از این نتایج خوشحال هستند.

کی‌روش تصریح کرد: برنامه‌ای که من دنبال می‌کردم، برای تیم ملی طراحی شده بود. در ماه دسامبر با شرایطی مواجه شده و افرادی باعث شدند برنامه‌های ما به‌هم بریزد. در این شرایط، مجبور شدیم بر اساس مقررات فیفا عمل کنیم.  تحت این شرایط صلح و هماهنگی هم به فوتبال ایران بازگشت! بنابراین بهتر است سؤالی را که در حیطه مسئولیت من قرار دارد، نپرسید و از کسی سؤال بپرسید که این مشکل را ایجاد کرده و باعث جدایی شده است. من با آقای رئیس (تاج) به شکل متحد کار می‌کنم و این تنها راه حلی است که وجود دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به شایعاتی که در مورد قراردادش وجود دارد و صحبت از مذاکراتش با الجزایر مطرح شده است، گفت: اگر بخواهید به خبرهایی که در رسانه‌ها منتشر می‌شوند، اعتماد کنید، من اکنون باید در تعطیلات باشم!

وی افزود: در خصوص عواقبی که برای برنامه تیم‌ملی رقم می‌خورد هشدار می‌دهم؛ براساس برنامه فیفا کارمان را پیش می‌بریم که این مسئله برای تیم‌ملی سودمند نیست. البته بدون شک تمام تلاشم را برای آماده‌سازی تیم‌ملی می‌کنم. تیم‌های قطر و چین برنامه‌ریزی خوبی برای فوتبالشان دارد و با وجود اینکه برنامه ما به هم خورده موفق نخواهیم بود. 

کی‌روش در مورد اینکه چرا درخواست دیدار رو در رو با برانکو را نمی‌کند، گفت: در مورد فرگوسن یا مورینیو صحبت می‌کنید؟ اگر در مورد این نفرات صحبت می‌کنید حاضرم رو در رو صحبت کنم اما با افرادی که اول با رسانه‌ها صحبت می‌کنند و بعد می‌خواهند با من صحبت داشته باشند آماده گفت‌وگو نیستم. این مربیان در سطح من نیستند و من با مربیانی حرف می‌زنم که در سطح خودم باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
خوب تقصیر خود برانکو هست دیگه با کیروش لج کرده بعد چون کیروش پرسپولیسی هارو دعوت نمی کنه تیم ملی باید بگید کیروش بده؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
اگه یک نفر بیاد و پاچه خواری نکنه و قانونمند باشه و بازیکنانی که بی قانونی کنند و قلیون بکشند و تا دیروقت شب بیداری کنند را بدون ترس اخراج کنه خیلی بد میشه لیاقت ما همون مربی های درجه سه
Iran (Islamic Republic of)
ثابت
۱۳:۵۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
حتما سوشا مکانی قراره بشه دروازه بان ثابت تیم ملی!تا وقتی بیرانوند و رحمتی باشن واقعا زشته سوشا مکانی و ک با هزارتا ضابطه رفته تو نروژ بازی میکنه بذارید تیم ملی.اصلا سوشا مکانی در حد پرسپولیس هم نبود چه برسه به تیم ملی یک کارایی میکنید آقای کی روش.یادتونه تو بازی با ارژانتین اشکان دژاگه رو تعویض کردید بالافاصله بعد ایران گل خورد
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۰۹:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
فعلا که سوشا از رحمتی 6 - 0 جلوتوره
د
Germany
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
پیرمرد پرحاشیه
-
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
وای به حال ما وتیم ملیمون بااین بچه بازیای ی مشت پیرمردپول پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
متاسفم برای خودمان که اختیار را دادیم دست دو تا خارجی و هیچ کس هم جرات هیچ کار و حرفی را ندارد واقعا" که
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۰:۴۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
تو در حد برانکو نیستی ، با تیم ایران چند عنوان قهرمانی در آسیا داری؟ فقط در جام جهانی زنگ تفریح دیگران بودی. برای ما پرسپولیس مهمتر از تیم ملیه که تو مربی آن باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
كيروش بزرگتر از فوتبال ما هست
تمام
Japan
م
۰۸:۱۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
برانکو اگه راست میگد برد تیم سیاه جامگان قهرمان کند نه پرسپولیس با 10نفر ازتیم ملی وحدود بیش از30میلیاردهزینه ازبیت المال این کارو که می تواند بکند شاهکارو سال گذشته تیم استقلال خوزستان کرد افرین
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۰۸:۱۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
چقدر ما بدبخت و حقیر شدیم که اجنبی ها انقدر راحت همگیمون به سخره گرفتن

وای برمااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۰۸:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
این همه گفتی میری و نرفتی !!!!!!!!!
حالا کارت به جایی رسیده که از پرسپولیس ایراد میگیری ؟ با پرسپولیس مشکل داری و نصف بیشتر تیم ملی (طارمی ،بیرانوند،جلال حسینی،رامین رضاییان و...) با اینا تشکیل شده و هرچی برد داشتیم مدیونشون بودیم ؟
تقصیر خودمون که زیادی بالا بردیمت
Japan
حسین
۰۸:۰۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
افرین بر کی روش باید مقتدرانه عمل کند وبه حرفش عمل کند
Iran (Islamic Republic of)
Iman
۰۷:۲۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
زنده باد کی روش پر قدرت
بنده خدا راس می گه نباید این پرسپولیس ها به تیم ملی دعوت بشن آخه مثلا رامین رضائیان امثال اون بازی نکنن قرار ایران سعود کنه یا نزول
حرف کی روش کاملا منطقی و باید اعمال بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
الان بحث کی روش یا برانکو نیست کلا این آقا داره به همه توهین میکنه،اگه این آقا میگه تیم ملی توی آسیا حرف اول رو میزنه همش از زرنگی شما نبوده از همت و بزرگی و غیرت بچه‌ها ی تیم هم بوده که ما ایرانیها کلا یا فراموش کردیم یا نمیخوایم به روی خودمون بیاریم،بعد شما مگه کی هستی که فقط با فرگوسن حرف بزنی و بقیه رو در حد خودت ندونی اگه تیم فوتبال ایران نبود تو هم عددی نبودی بهتره که زیادی حرف نزنی و به کار خودت برسی تو هم در حد برانکو و هواداران پرسپولیس نیستی
Iran (Islamic Republic of)
علي
۰۲:۴۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
حق با كارلوس كيروشه . هيچ كس نميتونه منكر قوي شدن تيم ملي در زمان مربيگري كارلوس كيروش بشه . الان چند ساله كه بهترين تيم آسيا هستيم . رتبه تيم ايران در جهان چند پله صعود كرده .
كارلوس كيروش نام تيم ايران رو در دنيا مطرح كرده و تيم ايرانو به عنوان بهترين تيم قاره آسيا به دنيا شناسونده . بدون شك كارلوس كيروش بهترين سرمربي تيم ملي تو چهار دهه اخير بوده .
برانكو به كارلوس كيروش حسادت ميكنه و عليه كارلوس كيروش مصاحبه و جوسازي ميكنه چون هدفش اين هست كه به جاي كارلوس كيروش بشه سرمربي تيم ملي .
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۱:۵۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
حرفاشو جدی نمیگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
حالا به حرف اقایون مایلی کهن و قلعه نوعی و... رسیدید
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۰:۳۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
زنده باد کی روش پر قدرت
بنده خدا راس می گه نباید این پرسپولیس ها به تیم ملی دعوت بشن آخه مثلا رامین رضائیان امثال اون بازی نکنن قرار ایران سعود کنه یا نزول
حرف کی روش کاملا منطقی و باید اعمال بشه.
Iran (Islamic Republic of)
تورج
۰۰:۳۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
خدایی من موندم بازیکنان پرسپولیس تا حالا اضاف وزن نداشتن تو این یکی دو ماه اضاف وزن پیدا کردن و دارن بازی میکنن و نتیجه میگیرن؟
آقای کی روش با اینکارت بیشتر هوادار های پرسپولیس که بخاطر متحد بودن توی ورزشگاه برای تیم ملیشون شعار میدادن رو از دست دادی اینبار شعارهارو بر علیه خودت کردی,یکم کوتاه بیا و انتقاد پذیر باش و از نظرهای دیگران استفاده کن غرور بی جا زمینت میزنه و نمیتونی با این هواداران کنار بیای
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۰۰:۱۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
چطور وقتی با رحمتی و قلعه نوعی لج بود ۴پولیسیا از کیروش حمایت کردن؟؟!!

دیدین چوب خدا صدا نداره
پس

زنده باد کیروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
والااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
کلاغ و بال و پر بدن میگه من طاووسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
حق با کی روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
لنگی ها یک ستاره بیگیرند بیایند باهم حرف بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
جوک نگو هنوز عزادار هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۳:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
از پرسپولیس فقط سید جلال حسینی و رامین رضاییان موثرن بقیشون فایده ای ندارن برا تیم ملی خصوصا طارمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
از کیسه متاسفانه هیچکدوم موثر نیستن باید کاری کرد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۲۲:۴۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
زنده باد مربی وطنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
زنده بادکیروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
تو رو خدا یکی بیاد جلوی این دو نفرو بگیره دیگه خسته شدیم از این درگیری ها ..........اقای تاج کجایید؟؟؟؟هر بار اخبار پیگیری میکنیم اقای کیروش یه بیانیه صادر کرده بابا بیخیال بسه....خسته خسته خسته شدیم..
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۰:۲۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
فردا هوادارن پرسپولیس بر علیه این پیر مرد شعار بدهند تا بلکه از ایران برود
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۲۰:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
رفتن به جام جهانی که سهله اگر قهرمان جام جهانی هم بشیم با این مغرور برای ملت مغرور ایران ارزش نداره .اگر این وسط کسی باید سر کسی منت بزاره این تیم ملی و فرزندان این ملتند که تو را مشهور و پولدار کردند.عجب کینه شتری داری تو ولی برانکو با شخصیتر از این حرفها است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
خخخخخخ آماده ترین بازیکنا،بازیکنای سرور اس تق لال ینی پرسپولیسه حرفاش خنده داره همش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
کیروشیه موجود کمبود داره . یه ادم ضعیف کوچک که در جایی قرار داره که لیاقتش رو نداره . به جای اینکه بیاد بازیکنای پرسپولیس رو به خاطر گناهی که ندارن از بین ببره . باید فکر معیوب خودش رو درست کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
بندازینش بیروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
دیگه شورشو در اورده,.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
با عرض ادب به تمامی هواداران پرسپولیس اما یک طرفه به کرسی قضاوت نرید آقای کی روش مربی بزرگیه مهمتر این که با تیم ملی خیلی خوب نتیجه گرفته یاد ندارم تیم ملی اینقدر سرحال باشه بیاین و حمایت کنیم از تیم ملی کشورمان ماهم ناراحتیم از اینکه مهدی رحمتی بهترین گلر سالهای اخیر از تیم ملی بدوره ولی نباید حاشیه درست کنیم برنامه هاش هر چی هست موفق بوده و این مهمه
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۰۸:۱۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
ما بزرگش کردیم. بیشتر نتیجه ای که گرفته مدیون هماهنگ بودن بازیکنای پرسپولیسه که بیشتر تیم ملی رو اونا تشکیل دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
داداش مساوی با تیمای درجه 2 اسیا کجاش نتیجه ی خوبیه !!؟؟ ترسیدن از ازبکستانو ترکمنستانو نمیدونم هندو افغانستانو و... کجاش نتیجه گیریه !!؟؟ بیخیال حال ندارم ادامه بدم همه خودشون میدونن .یا حق
Iran (Islamic Republic of)
امیرعباس
۱۹:۲۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
اظهارات نابخردانه کی روش فقط و فقط حاصل مدیریت ضعیف فدراسیون است.یعنی با یک انتقاد کوچک ودرست درمورد اردوی امارات باید اینگونه برخورد کرد.ببینید دراین چند ساله هرکس ازاو انتقاد کرده با او چه کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
مربی که اینقدر بی اخلاق باشه و انتقاد پذیر نباشه 2 زار هم نمی ارزه.به جای اینکه درباره برنامش صحبت کنه داره به دیگران اتهام میزنه و توپ رو تو زمین دیگران میندازه تا ذهن ها رو منحرف کنه.کسی که انقدر از خودش راضیه پس چرا توی جام جهانی نتیجه نگرفت.بازی افتضاحش جلوی بوسنی هنوز یادمون نرفته.فدراسیون هم که قربونش برم قافیه رو بد جوری باخته.واقعا که جای تاسفه .موندم چرا اجازه مصاحبه بهش میدن.پیر مرد غرغرو و یه دنده
Iran (Islamic Republic of)
عباس بیگی
۱۹:۰۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
آقا این بنده خدا رو مرخص کنید بره
چقدر می خواهید فدراسیون یک کشور رو مسخره کنه
تا دیروز بازیکنان پرسپولیس اضافه وزن نداشتند اما حالا....
ما جام جهانی نخواستیم ولی به شعور مان توهین نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
جلیل از فسا
۱۸:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
اقای کیروش با بند کلفت خودت را دار نزن.با پرسپولیس درگیر نشو و خودت را بیشتر از این سبک نکن.......اجنبی. نکنه پای دلارهای قطر در میان است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
این ......اینقدر پر رو شده با نیم ملی شوخی میکنه چه بازیکن پرسپولیس چه استقلال چه هر تیمی وقتی خوبه وظیفه ش هست دعوت کنه سر لجبازی بیخود میکنه بهانه اضافه وزن و این اراجیف رو میبافه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۵۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
بابا ملت این کارگر ماست من پرسپولیسی ام الان تیم ما صدر جدول هستش نتایجش هم عالیه این کارگر ما ممیخواد سر لج بازی با برانکو تیم ملیو ار هم بپاشونه...اقای تاج .......بره پی کارش مگه قحط الرجال شده که این کارگره برامون ناز کنه....
Iran (Islamic Republic of)
rsh
۱۸:۴۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
خدا شفات میده انشاالله
خوب میشی..
هرچی دلش میخواد میگه کسی هم کاریش نداره باعث تاسفه ...
فدراسیون بی کفایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
ناشناس ۱۷:۲۸ الآن مثلا بازیکنای استق لال در حد تیم ملی هستن؟نه داداش در حد پرسپولیس هم نیستن
بابا درست کنید این پاسخ دهی به نظرارو دیگه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
این آقا بزرگترین افتخارش باخت یک هیچ جلوی آرژانتینه اونوقت واسه ما کلاس میذاره، نه تنها برانکو که به کل لیگ و مربیان لیگ با این حرفاش توهین کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
اخراجش کنید این پیرمرد پرحاشیه رو، بسته دیگه .....بیانیه هاش از بیانیه های سازمان ملل بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
منکه میگم درودبر کیروش.دوستت داریم عمو کارلوس.کور شود انکه نتواند ببیند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
عمو کارلوست مثلا فکر کردی از ما بازیکن نیاره میاد سراغ کیسه !!؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
این یارو کیروش را باخراج کنین> برانکو اینقدر شخصیت و توان داره که هم پرسپولیس و هم تیم ملی را همزمان هدایت کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
OMID
۱۸:۲۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
لنگی های عزیز زیاد جوش نخورید .ایون دارن حقیقت رو میگن.حقیقت تلخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
کیسه جان وقتی تیم ملی مثل شما کیسه گل شد اونوقت ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
کیسه سکوت کن چون در حد بحث در مورد تیم ملی نیستید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
هیس...
شیش تایی ها ...نمیزنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
افتادگی آموز اگر طالب فیضی نخورد آب زمینی که بلند است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
این .........خیلی داره گنده تر از دهنش حرف میزنه اصلا یعنی چی این آقا از وقتی ک اومده هرکاری دلش میخاد میکنه با اکثر مربی ها دعوا کرده...
اینو باید بذارن ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
این یعنی بفرمایید فدراسیون فوتبال
جرات داره رای بذاره کیروش آری یا خیر
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۰۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
........... که اینقدر خودش و دست بالا گرفته،نه اینکه تو جام جهانی نتایج درخشانی گرفته ،حالا خودش و با فرگوسن برابر میدونه،...............
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۵۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
مشکل از ماست که کی روش بزرگ کردیم به خدا هیچی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
درودبرکیروش واقعا بازیکنان پیروزی درحد تیم ملی نیستن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
نه په کیسه کشا لایق تیم ملین؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
برو بابا تو هم ...........
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۰۸:۲۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
تو که از بازی چیزی نمیدونی حرف نزن . یه دیقه بازیکنای پرسپولیس که توی پرسپولیسن بشمر بعد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
فرناز خانوم کلا این حرفی که زدی یعنی چه ؟منظورت چی بود هان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
احسن موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
چقدر از خود راضی و مغرور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
برانکو بنده خدا فقط گفت چرا با این همه اردو برپا کردن با تیم جنگ زده مساوی کردی ؟ حالا تو ترش کردی مسوولش برانکو همیشه سرورت نیست ......
United States of America
بی سواط
۲۱:۴۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
بنده خدا هر چی اتیشه از گور برانکو بلند میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
واقعا که متاسفم واسه کیروش و فدراسیون، برانکو خیلی قشنگ و منطقی صحبت کرد ایشون الکی مغرور شده بخاطر اینکه یه سری ها قبلش ایشونو بت کردن و الکی طرفداریشو کردن الان چوبشو میخوریم
Iran (Islamic Republic of)
HamiD
۱۷:۱۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
دوستان عزيز
جالب نيس ؟

اين صحبت هاى كيروش
در فاصله كمتر از ٢٤ ساعت تا
مهمترين بازى برسبوليس در ليك
طبيعى نيست.

اين اقا منتظر بود برسبوليس ببازه
تا فرافكنى كنه و مصاحبه عليه برانكو،
ولى حالا كه مغلوب شده
با برد هاى متوالى تيم برانكو،

به اين بهانه واهى اضافه وزن
ميكه دعوت نميكنه به تيم ملى برسبوليسى ها رو براى بازى با قطر و جين.

در حالى كه كفته بود فقط در فيفا دى
دعوت ميكنه برسبوليسى ها رو
ولى حالا اينجورى !؟

از كجا معلوم
اين اقايه كيروش
با قطر دست به يكى نكرده باشه
براى باخت ايران.

همه ميدونن
همه ملى بوشان برسبوليس
تاثير بسزايى در تيم ملى دارن.

اقاى تاج ، حمايت تا كى از ديكتاتور ؟؟
Netherlands
reza
۲۰:۱۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
زنده باد کیروش اغا چتونه شما راس میگه کیروش ی تیم درست و حسابی پا کرده جالا چون پرسپولیسا نیستن ایشون بد شد ما فقط بلدیم ب اروپاییا نگاه کنیم نمیتونیم مث اونا باشیم بازیکن اگه بازیکن باشع تو هر شرایطی بازی میکنه چرا پس اروپاییا تو هفتع س بار بازی میکنن تو بیشتر مواقع //مصدوم هم نمیشن چرا چون فوتبالیست واغعی هستند و با جان و دل بازی میکنن این همه پول بیت المال صرف تیم ها میشع کو جام بین المللی حالا پول کیروش شد حرام //ب بازیکنای ایرانی فوت میکنی 6ماه مصدوم میشع زنده باد کیروش زنده باد پیشرفت زنده باد جمهوری اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
جناب رضا ما که نگرفتیم فازت چیه و طبق چه اصولی نظر دادی اما اگر میفهمیدیم هم زیاد مهم نبود خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
خنده ام میگیره یک دستیار بیش نبودی که انقدر خودت را بزرگ جلوه میدی در ثانی برو ببین همون فرگوسن یا مورینیو جواب سلام تو رو میدن بعدی لفاظی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
من نمیدونم این فدراسیون فوتبال صاحب نداره اون از وضع باشگاه و محرومیتشون این از وضعیت کی روش باید بیاد راجع به همه چیز تصمیم بگیره به همه توهین بکنه باید یکی بندازتش بیرون وقتی که نمیتونه جلوی خودشو بگیره ادمی که انسانیت نداره شعور نداره و پر از کینه است چجوری میخواد به این جونا چیزی یاد بده همونجوری که مشت کردن رو به نکونام یاد داد و محروم شد این همه پول بیت المال رو بدن به یک نفر که بخوره و بریزه و بپاشه هیچ وقت هم تو ایران نباشه هیچ بازی رو خودش مستقیم نره ببیینه یکبار رفته تو لیگ های پایین تر ببینه بازی ها رو از مدراس چی و خیلی چیزای دیگه اقای کی روش اگه میخوای به فوتبال ایران کمک بکنی با گردن کلفتی و کینه توزی و منم منم کردن جایی نداری اینم بدون که دیگه خودتو نشون دادی و محبوب نیستی و البته این بی کفایتی مسئولین فدراسیون هم که اجازه میدن کی روش دهنشو باز کنه و ........ هر چی از دهنش در اومده در بیاره هم نباید نادیده گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
خیلی دیگه داری ........... میزنی پیرمرد لج باز برو اخلاقتو جمع کن هر روز با یکی مشکل داری یعنی متأسفم برای فدراسیون فوتبال....
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۰۸:۱۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
اينها همه بابت ضعف فدراسيونه،يك اجنبي براي فوتبال ما و براي 70 ميليون تصميم مي گيره،بعنوان يك پرسپوليسي بايد بگم نبودن آقاي رحمتي باعث شد ما جام آسيا را به راحتي از دست بدهيم.
هيچكس جرعت زير سوال بردن كي روش را نداشت.نباید يك اجنبي براي ما بايد تصميم بگيرد؟اگه آقاي رحمتي اشتباهم كرد حاضر شد براي مملكتش عذر خواهي بكنه چرا فدراسيون نتونست او را برگردونه؟نبودن بازيكنان پرسپوليس حتماً به تيم ضربه خواهد زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
100 درصد زمانی که کیروش با زنش دعوا میکنه سریع برای زنش هم بیانه صادر میکن
آخرین اخبار