پیوس: روحیه بازیکنان پرسپولیس برای بازی با تراکتورسازی تضعیف شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اظهارات کی روش علیه بازیکنان پرسپولیس باعث تضعیف روحیه آنها مقابل تراکتورسازی می شود.

فرشاد پیوس درباره اظهارات کی روش بابت اضافه وزن بازیکنان پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به نظرم این اظهارات زیبنده مربی حرفه ای همچون کی روش نیست و تاج رئیس فدراسیون فوتبال باید با کی روش برخورد کند. 

وی در ادامه عنوان کرد: هواداران پرسپولیس بابت اظهارات کی روش علیه پرسپولیس دیگر از سرمربی تیم ملی حمایت نمی کنند. همچنین تیم پرسپولیس فردا بازی حساس با تراکتورسازی دارد و اظهارات کی روش می تواند بر روی روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیر بگذارد.

پیوس بیان کرد: بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا در تیم ملی حضور داشته باشند اما کی روش با دعوت نکردن از بازیکنان پرسپولیس باعث تضعیف روحیه سرخپوشان پایتخت می شود. 

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: کی روش قصد جدایی از تیم ملی دارد و با اظهاراتش علیه پرسپولیس بهانه می آورد و دوست ندارد این تیم نتیجه بگیرد. به نظرم کی روش همانند آماتورها حرف می زند و این سخنان یک مربی حرفه ای نیست. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کی روش و برانکو باید در جلسه ای اختلافات خود را برطرف کنند و این اظهارات از مربی حرفه ای همچون کی روش بعید است و فدراسیون فوتبال باید به مسئله اختلافات کی روش با برانکو ورود کند تا تیم ملی و باشگاه پرسپولیس آسیب نبینند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
آخی دلم ریش ریش شد چقدر بددددد