یاسوج؛

برپایی همایش "روزی به یاد دیروز"در دهدشت

همایش "روزی به یاد دیروز" با حضور دانش آموزان یک مدرسه پس از 10 سال در دهدشت برگزار شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ مدیرآموزش و پرورش دهدشت در این آئین که با حضور دانش آموزان دبیرستان خضرا دهدشت  برگزار شدگفت: این دانش آموزان در سال 85 فارغ التحصیل شدند و پس از 100 سال با هماهنگی و برنامه ریزی با یاد آوری روزهای همکلاسی دور هم جمع شدند.

لطف الله فروزان در این آیین گفت: این دانش آموزان با تجدید خاطره در جمعی صمیمی از 28 معلم دوران تحصیل خود نیز تجلیل کردند.

وی افزود:گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم فاخری از معلمان این مدرسه از بخشهای ویژه این برنامه بود.

مدیرآموزش و پرورش دهدشت گفت: تناسب زمانی این برنامه با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) پرستار کربلا، پیام آور عاشورا و دهه مبارک فجر به آن جلوه زیبایی بخشید.

وی افزود:این روز به نام انقلاب اسلامی، قرآن،حاکمیت ارزش ها و حکومت جهانی حضرت مهدی نامگذاری شده و محوریت برنامه های جشنواره مصباح الهدی دانش آموزی در موضوع امام مهدی در مدارس در حال اجراست.

فروزان گفت:بازنشستگان فرهنگی که در این جمع صمیمی حضور دارند خالصانه به عرصه تعلیم و تربیت خدمت کردند و ثمره خدمتشان جمع دانش آموزانی است که بعد از 10سال گرد هم آمده اند.

دبیر برگزاری این همایش نیز گفت: 62 دانش آموز 10سال پیش این مدرسه دورِ هم جمع شدیم تا خاطرات گذشته را مرور و از معلمان خود تجلیل کنیم.

زینب هادی اصل که خود از دانش آموزان آن دوران است گفت:با هماهنگی انجام شده و پیدا کردن افراد در مناطق مختلف استان و حتی خارج از استان 62 نفر در این همایش حضور یافتند و خاطرات دوباره زنده شد.

حضور برخی همسران و کودکان دانش آموزان 10سال پیش،حضور در کلاس درس، تدریس برخی معلمان و یادآوری خاطرات از جلوه های ویژه برنامه روزی به یاد دیروز بود.

در این آئین از 28معلم شاغل و بازنشسته مدرسه خضرا دهدشت تجلیل شد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.