کرمانشاه؛

ثبت اسناد و املاک مقدمه‌ای برای طرح بزرگ مولدسازی دارایی‌های

بیش از 45 درصد املاک و اسناد ادارات و دستگاه‌های کرمانشاه در سامانه "سادا"(سامانه اموال دستگاه‌های اجرایی) ثبت نهایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: بیش از 45 درصد املاک و اسناد ادارات و دستگاه‌های کرمانشاه در سامانه "سادا"(سامانه اموال دستگاه‌های اجرایی) ثبت نهایی شده است.

علی محمدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 12 هزار و 697 سند در دستگاه‌ها و ادارات استان شناسایی شده، اظهار کرد: از این میزان 6102 مورد یعنی حدود 48 درصد اسناد در سامانه سادا ثبت نهایی شده است.

وی با بیان اینکه تعداد املاک دستگاه‌های استان نیز 15 هزار و 602 مورد اعلام شده، خاطرنشان کرد: از این تعداد نیز هفت هزار مورد در سامانه سادا ثبت نهایی شده است که در این بخش نیز حدود 45 درصد پیشرفت داریم.

به گفته این مسئول، تلاش می‌شود میزان ثبت اسناد و املاک دستگاه‌های استان در سامانه سادا تا پایان سال به 85 تا 90 درصد هم برسد که این امر نیازمند همکاری خود دستگاه‌ها است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه دو دستگاه منابع طبیعی و سپس آموزش و پرورش صاحب حدود 85 درصد اسناد و املاک دستگاه‌های استان دانست و افزود: ثبت اسناد و املاک در سامانه سادا مقدمه‌ای برای طرح بزرگ مولدسازی دارایی‌های دولت است.

محمدی ادامه داد: دستگاه‌ها باید تمام اسناد و املاک از جمله موارد اجاره‌ای و حتی وقفی را نیز در سامانه سادا ثبت کنند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار