تویسرکانی مطرح کرد؛

ارتقای نظام اداری یکی از دغدغه‌های جدی امروز است

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امروز یکی از دغدغه‌های جدی ما، کارآمد کردن نظام اداری و افزایش سرعت و دقت در خدمت‌رسانی است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم افتتاح دفتر بسیج کانون سردفتران و دفتریاران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک پدیده کم نظیر در تاریخ کشور و جهان اسلام بود که بنا به خواست مردم و با انگیزه معنوی و با هدایت و پشتیبانی یک مرجع دینی توانست یک نظام شاهنشاهی را که مورد حمایت نظام سلطه بود، به فروپاشی بکشاند.

وی با اشاره به اینکه هر چه حضور و انگيزه مردم پررنگ تر بود، موفق‌تر عمل کرده‌ایم، گفت: از ابتدای انقلاب دشمنان همه توطئه‌های خود را برای فروپاشی نظام امتحان كردند، از نزاع‌های طایفه‌ای گرفته تا جنگ تحميلی، ترور شخصيت‌ها و توطئه‌های مختلف كم نگذاشتند كه با رهبری امام(ره) و مقام معظم رهبری اين انقلاب روز به روز با استحكام بيشتر توانست اهداف انقلاب را تعقيب كند.

رئيس سازمان ثبت اسناد با بيان اينكه بسيج پايگاه نظامی نيست، بلكه مرکزی برای همگرایی و حفظ آرمان‌های انقلاب است، گفت: طبيعتا تشكيل بسيج های تخصصی در همه عرصه ها اگر با حضور موثر، دقيق، منسجم و هوشمندانه باشد، می‌تواند كارساز باشد.

وی ادامه داد: روحيه بسيجی در عرصه های مختلف به نحو جدی احساس می شود، در حوزه برون رفت از آسيب‌های اجتماعی حضور بسيج را احساس می‌كنيم و نهاد بسيج همگرايی در جهت خدمت به مردم است .

تويسركانی گفت: دفاتر اسناد رسمی يكی از نهادهايی است كه با مردم بسيار سروكار دارد، اگر بخواهيم در جهت آرمان های نظام تلاش كنيم بايد در جهت رضايتمندی مردم بيشتر تلاش كنيم و مهم ترین هدف برای تشكيل بسيج در كانون، ارتقای خدمت به مردم است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: اگر بخواهيم به وضعيت مطلوب ارتقای خدمت به مردم برسيم، بايد انگيزه خدمت افزايش يابد و حفظ آرمان های اسلامی در گرو ارتقای رضايتمندی مردم است.

تويسركانی با بيان اينكه نيازمند سياستگذاری در بخش هایی هستیم كه به  رضايتمندی مردم آسيب وارد می كند، گفت:  كاهش مراجعات غيرضرور مردم، كاهش هزينه های پنهان و پيدا برای مردم و شفافيت در عملكرد، موجب تمايل مردم به سمت ثبت و دفاتر  اسناد رسمی می‌شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امروز یکی از  غدغه های جدی ما، کارآمد کردن نظام اداری است و باید رضایت مندی مردم در حد عالی قرار گیرد.

تویسرکانی گفت: ما نیازمند بهره‌وری در نظام اداری هستیم و باید بتوانیم رضایت مندی مردم را تحصیل کنیم و برای رسیدن به بهره‌وری نیازمند ایجاد انگیزه خدمت رسانی به مردم هستیم و هر چه این انگیزه کمتر شود، بیشتر از مردم فاصله می‌گیریم.

وی ادامه داد: از جمله دستگاه‌هایی که در خدمت رسانی نقش دارد، جایگاه نهاد سردفتری است و باید رضایت مندی در رفتار یکایک خدمت رسانان مشاهده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار