سروری در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

بافت‌های فرسوده شهر تهران خطر جدی است/ در خصوص بافت فرسوده نباید کوتاهی صورت گیرد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: بافت فرسوده شهر تهران یک خطر جدی محسوب می‌شود، به همین دلیل در خصوص آن‌ نباید کوتاهی صورت گیرد.

بافت‌های فرسوده شهر تهران خطر جدی است/ در خصوص بافت فرسوده نباید کوتاهی صورت گیردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه حادثه پلاسکو زنگ خطر جدی برای همه مردم و مسئولان بود، اظهار داشت: باید نسبت به رفع تهدیدات بالقوه شهر تهران اقدامات اساسی و جدی صورت کرد.

وی تأکید کرد: بدون شک اگر در شهر تهران زلزله‌ای بیاید حادثه پلاسکو در وسعت چند هکتار خواهیم داشت، به همین دلیل باید برای رفع مشکلات تدابیری اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تهران بیشترین بافت‌های فرسوده نسبت به دیگر کلانشهر‌های ایران  را دارد، گفت: تأکید دارم که این بافت‌های فرسوده برای تهران خطری جدی به حساب می‌آید.

سروری تصریح کرد: بنده نامه‌ای را آماده کرده‌ام تا از افرادی که در خصوص مسأله بافت فرسوده قصوری انجام داده‌اند، شکایت کنم و این شکایت را نیز به کمیسیون اصل 90 مجلس ارایه خواهم کرد.

وی اضافه کرد: در این نامه از وزارت راه و شهرسازی شکایت کرده‌ام، چراکه این وزارتخانه در خصوص بافت فرسوده اقدامات لازم و اساسی را انجام نداده‌اند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اگر در خصوص مسأله بافت فرسوده کوتاهی‌ کنیم، بدون شک در آینده با مشکلات و معضلات زیادی مواجه خواهیم شد، به همین دلیل درخواست دارم تا نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای اختصاص یابد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.