اهواز؛

افتتاح سه پروژه ورزشی و اداری در دهه مبارک فجر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش گفت: سه پروژه ورزشی اداری با اعتباری معادل 6 میلیارد ریال احداث شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رشید هدایت خواه ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش اظهار کرد: سه پروژه با اعتباری معادل 6 میلیارد ریال احداث شده است.

رشید هدایت خواه افزود: ساختمان و سایت اداری این اداره در مساحت 340 متر زیربنا در دو طبقه و پس از دو سال وقفه به دلیل کمبود اعتبار در سال جاری تکمیل و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: دو پروژه زمین ساحلی و تنیس خاکی نیز از جمله پروژه‌های در حال احداث هستند که با اتمام عملیات اجرایی، تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوش به نبود زیرساخت‌های اسکان برای ورزشکاران تیم‌های اعزامی مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: ورزشگاه 4هزار نفری تختی تنها ورزشگاه مجهز در شهرستان شوش به شما می‌رود که البته به فضای خوابگاه و اسکان ورزشکاران نیازمند است.

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر سه پروژه پیست دو میدانی ،ساماندهی محوطه استادیوم تختی و احداث ساختمان اداری ورزش و جوانان شهرستان شوش با حضور نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.