سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انقلاب اسلامی در فروپاشی هژمونی آمریکا تاثیرگذار بوده است

سخنگوی جبهه پیروان گفت: انقلاب با تاثیر معنوی که در کشورهای اسلامی داشته در فروپاشی هژمونی آمریکا در منطقه تاثیرگذار بوده است.

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر نابودی هژمونی آمریکا در منطقه، اظهار داشت: با توجه به قدرت نرم انقلاب اسلامی ایران و تاثیر معنوی که در کشورهای اسلامی، به ویژه در منطقه داشته، در فروپاشی هژمونی آمریکا در منطقه تاثیرگذار بوده است.
 
وی گفت: در واقع هژمونی آمریکا از همان شعارهای انقلابی از جمله "مرگ بر آمریکا" ترک برداشت و کشورهایی که هم‌صدا با ایران بودند، نظمی در قدرت علیه آمریکا و شوروی سابق ایجاد کردند.
 
سجادی تصریح کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران و طراحی جدیدی که بر پایه ساختار سیاسی، نظامی، دینی و حکومتی بنا شده بود، خود لطمه‌ای بر نظریه لیبرال و دموکراسی آمریکا در منطقه بود و نفوذ آمریکا در کشورهای مختلف را روز به روز کمرنگ تر کرد.
 
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: تاثیر معنوی ایران در کشورهای مختلف، همچون سوریه، لبنان و عراق جنبش و بیداری اسلامی در این کشورها را در پی داشت و ضربه بزرگی بر هژمونی آمریکا در جهان اسلام و به ویژه در منطقه و شمال آفریقا وارد کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: قدرت معنوی جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال افزایش است، این در حالی است که هژمونی آمریکا که قصدش برپایی طرح جدیدی در منطقه خاورمیانه بر پایه حمله به کشورهای مختلف، از جمله افغانستان و عراق بود، به سمت نابودی کشیده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار