امام جمعه بوشهر:

انقلاب اسلامی، انقلاب زمینی نیست

امام جمعه بوشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر پایه ولایت مداری است، گفت:این انقلاب زمینی نیست.

انقلاب اسلامی، انقلاب زمینی نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر امروز در نشست با خانواده‌های شاهد، ایثارگر و جانباز گفت: انقلاب اسلامی ایران از جنس انقلاب‌های زمینی نیست بلکه انقلابی است که اندیشه آن تحقق اراده خداوند در تمامی ابعاد زندگی از عرصه اندیشه‌ورزی تا اعتقاد و اخلاق است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه استقلال و ولایت‌مداری است و این طبیعت جهان اسلام است که یک جامعه دینی بر اساس ایمان به خدا درست می شود و انقلاب اسلامی این بارقه دینی و امید را در جامعه بیشتر می شود و پیشرفت انقلاب اسلای نیز بر پایه ولایت مداری است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی خاطر‌نشان کرد:  یکی از مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی صادر شدن این انقلاب آسمانی به دیگر کشورها است که باید از این دستاورد بزرگ با وحدت و همدلی محافظت کنیم.

صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال دارند افزود: حضور مردم در صحنه نشان دهنده پایبندی آنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های قابل توجهی در همه ابعاد کرده است گفت: ایران اسلامی با دستیبابی به قله‌های پیشرفت در اوج اقتدار قرار دارد که حفاظت و صیانت از این دستاوردها رسالت همگانی به ویژه خانواده شهدا و ایثارگر است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه انقلاب‌کردن کاری سخت و حفظ آن سخت‌تر است، تاکید کرد: با رهبری مقام معظم رهبری ضمن صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم بگونه‌ای که ایران اسلامی به عنوان یک کشور آزاد و پیشرفته در جهان معرفی شده است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.