فرماندار دشتی:

دولت به عمران روستاها توجه ویژه‌ای دارد

فرماندار دشتی گفت: معادل 52 درصد اعتبارات عمرانی شهرستان به عمران روستایی اختصاص یافته که این موضوع بیانگر توجه دولت به عمران روستاها است.

دولت به عمران روستاها توجه ویژه‌ای دارد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۱۲۵ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، اظهار داشت: این اعتبارات از محل‌های استانی، ارزش افزوده و آلایندگی اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه انعکاس خدمات نظام و دولت به نحو مطلوب به مردم، از وظایف مسئولان است، افزود: با عنایت ویژه دولت و استاندار بوشهر در سه سال اخیر ۱۳۸ میلیارد تومان از محل منابع مختلف اعتباری برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی شهرستان اختصاص یافته است.

مهرجو افزود: از مجموع این اعتبارات ۶۰۰ میلیارد ریال به عمران روستایی شهرستان اختصاص یافته است که این اعتبار معادل ۵۲ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان است علی رغم اینکه تنها ۳۰ درصد جمعیت در روستاها ساکن هستند که این نشان از توجه دولت به عمران روستاها دارد و نگاه دولت به روستاها توسعه پایدار است.

فرماندار دشتی تاکید کرد: باید در کنار اقدامات عمرانی با مشارکت مردم زمینه اشتغال برای جوانان در سطح روستاها نیز فراهم شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.