یاسوج؛

احداث پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران

طرح ساخت پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران در مرحله مناقصه است و تا پایان سال کلنگ زنی می شود.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ :پیام اکبری مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدگفت: طرح ساخت پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران در مرحله مناقصه است و تا پایان سال کلنگ زنی می شود.

وی افزود: این طرح در زمینی به مساحت سه هزار و 700 متر مربع با 9 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار اولیه ساخته می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گفت: نصب و راه اندازی تجهیزات پزشکی رادیولوژی پیشرفته، اکوکاردیوگرافی،سونوگرافی و تست ورزش در پلی کلینیک تخصص گچساران از دیگر برنامه‌های امسال بوده که در نیمه دوم سال انجام شده است.

اکبری با اشاره به اینکه براساس شاخص‌های جمعیتی برای هر 20 هزار نفر جمعیت یک مرکز باید ساخته شود افزود: اجرای این طرح با توجه به جمعیت زیرپوشش ضروری است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت کلینیک متخصصان دهدشت، اجرای طرح‌های توسعه زیرساخت‌های تأمین اجتماعی در بیمارستان شهدای گمنام و پلی کلینیک متخصصان این شهر از دیگر برنامه‌های در دست اجرایی است که در آینده نزدیک عملی خواهد شد.

اکبری افزود: مجوز تبدیل بیمارستان شهدای گمنام از 44 تخت به 96 تخت، توسعه 750 متر مربع برای بخش‌های سی. سی .یو و اورژانس در یاسوج گرفته شده است.

وی گفت: افزایش 50 نفر به کادر درمانی مراکز این سازمان و اجرای 15 هزار و 600 نفر ساعت آموزش به کارکنان برای توانمند سازی از دیگر برنامه‌های بهبود کیفی خدمات تأمین اجتماعی در این استان است که ارائه این آموزش‌ها نسبت به سال پیش 97 درصد افزایش یافته است.

91 هزار و 500 بیمه شده اصلی و خانواده آنها با جمعیت 350 هزار نفر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی این استان بهره مند هستند.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.