آباد:

وضعیت شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی شهرداری تهران باید تعیین تکلیف شود

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی شهرداری تهران باید تعیین تکلیف صورت گیرد.

وضعیت شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی شهرداری تهران باید تعیین تکلیف شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه آباد رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به یک فوریت طرح تغییر وضعیت استخدامی پرسنل شهرداری از قراردادی موقت به قراردادی ثابت آزمایشی، اظهار داشت: هفته گذشته آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تهران برگزار شد اما در ساعت 8 همان روز به برخی از شرکت کنندگان پیامی ارسال شد که سنوات خدمتی از یک سال به سه سال تغییر یافته است.

وی با تاکید بر اینکه این افراد کارت ورود به جلسه دریافت کرده بودند، افزود: اگر قرار نبوده که این شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت کنند، پس چرا برای آن‌ها کارت ورود به جلسه صادر شده است؟

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این مسأله خارج از انصاف، اخلاق و غیره است، به همین منظور برای اینکه حق و حقوق این شرکت کنندگان از بین نرود باید تصمیمی گرفته شود.

آباد با بیان اینکه چرا سازمان استخدامی کشور باید برای آزمون استخدامی شهرداری تهران تعیین تکلیف کند، گفت: این امتیازها را ما باید لحاظ کنیم و همانند سال‌های گذشته بر اساس ضوابط این آزمون‌ها برگزار شود.

وی اضافه کرد: درخواست دارم مکاتبه‌ای با سازمان استخدامی کشور در خصوص این موضوع انجام شود، چراکه در غیر این‌ صورت شرکت کنندگان به سازمان عدالت اداری شکایت می‌کنند، به همین منظور باید وضعیت آن‌ها تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار