شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دوفوریت طرح نامگذاری بزرگراه رسالت به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رأی نیاورد

رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران گفت: دو فوریت طرح نامگذاری بزرگراه رسالت به نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در صحن شورای شهر رأی نیاورد و قرار شد برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه باز گردد.

مجتبی شاکری رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با علت مخالفت اعضای شورای شهر با تغییر نام بزرگراه رسالت به نام آیت‌الله رفسنجانی اظهار داشت: دو فوریت طرح پیشنهادی آقای دوستی مبنی بر نامگذاری بزرگراه رسالت به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صحن شورای شهر رأی نیاورد و قرار شد برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه باز گردد.

وی افزود: اعضای شورا اعتقاد داشتند که سه میدان رسالت، امامت و نبوت در یک مسیر قرار دارند و تقریبا برای همه شناخته شده هستند و اگر هم نام آن‌ها تغییر کند، مردم از نام جدید استفاده نمی‌کنند و شاید موجب هتک حرمت شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجابی شود، در نتیجه بهتر است که یک پروژه جدید را به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری کنیم.

رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران بیان داشت: اعضای شورای شهر چندین مکان را برای نامگذاری به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیشنهاد دادند که یکی از آن‌ها زیرگذری به طول 18 کیلومتر در منطقه راه‌آهن است که مقرر شد به فضای سبز تبدیل شود.

شاکری گفت: در نتیجه دو فوریت این طرح در صحن رأی نیاورد و با یک فوریت به کمیسیون برگشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار