رشت؛

اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22بهمن

راهپیمایی با شکوه یوم الله 22بهمن شهر رشت ساعت 9:30دقیقه از 4 مسیر آغاز و در میدان مصلی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: با توجه به تقارن یوم الله 22 بهمن ماه با روز جمعه ، امسال مسیرراهپیمایی و محل برگزاری جشن ملی انقلاب تغییر یافته و قرار است این جشن ملی با حضور با شکوه مردم انقلابی استان در سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در میدان مصلی برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری با اشاره به اینکه محل تلاقی مسیرهای راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه ، میدان فرهنگ خواهد بود افزود: مسیر شماره یک میدان شهدای ذهاب- خیابان امام خمینی(ره)- میدان فرهنگ- میدان مصلی و مسیر شماره دو مسجد جامع کاسه فروشان- خیایان مطهری- میدان فرهنگ- میدان مصلی

و مسیر شماره3 راهپیمایی سپاه پاسداران- میدان پاسداران_ خیابان آزادگان_میدان

فرهنگ _میدان مصلی و مسیر چهارم از ورزشگاه شهید عضدی- خیابان نامجو- خیابان پرستار- میدان فرهنگ و میدان مصلی خواهد بود.

وی گفت: سخنران جشن ملی یوم الله 22بهمن ماه حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی استان روز 22 بهمن بارانی خواهد بود بنابراین باید همه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر اهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه اندیشیده شود.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری نقش صدا و سیما را در حضور باشکوه مردم انقلابی در یوم الله 22 بهمن بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: صدا و سیمای مرکز گیلان باید با تبلیغات گسترده خود ضمن اطلاع رسانی مسیرهای راهپیمایی و محل برگزاری جشن ملی انقلاب، تجلی حضور مردم ولایت مدار را در سالروز سی و هشتمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تصویر بکشد.

وی ضمن انتقاد از برخی از مسولان که در بارش برف چند روز گذشته مدیریت صحیحی انجام نداده و شیرینی دهه فجر را به کام مردم تلخ کرده است افزود: مسولان باید با خدمات رسانی به مردم که جزء آرمانهای انقلاب اسلامی است بیش از پیش بکوشند.

در پایان این نشست هریک از اعضای ستاد دهه فجر برنامه ها و راهکارهای خود را برای برگزاری هرچه بهتر جشن ملی انقلاب اسلامی ارائه کردند.

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه امسال در 58 منطقه استان برگزار خواهد شد و ضمن گرامیداشت سی و هشتیمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یاد و خاطر 63 شهید دوران انقلاب اسلامی گیلان نیز گرامی داشته می شود. 



انتهای پیام/م.ع                                                                        

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.