کرمانشاه؛

رونمایی از دو کتاب در دهه فجر

آئین رونمایی از دو کتاب در دهه فجر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  آئین رونمایی از مجموعه های شعر «شبی بدون تو و ساعتی که زنگ نمی‌زند»، «چهارشنبه‌های دلتنگی» همزمان با ایام‌ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت:حوزه هنری کرمانشاه به زودی شاهد تولیدات بسیار ارزشمندی درحیطه ادبیات تاریخ شفاهی خواهد بود.

عباس سروری تصریح کرد: کتاب های پناهگاه بی پناه، عروس های جنگ، مجموعه هفتصد صفحه ای خاطرات ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه و چند کتاب دیگر در حوزه شعر، دفاع مقدس و ادبیات انقلاب اسلامی که در دست بررسی و جمع آوری است از جمله تولیدات حوزه هنری کرمانساه هستند که به زودی به افتخارات ادبی استان اضافه خواهند شد.

وی افزود: کتاب " پناهگاه بی پناه" که روایتی از مظلومیت مردم پناه برده به پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و بمباران این پناهگاه است اثری دیگر از نویسنده توانمند استان مهناز فتاحی است که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده و در روز دوم اسفند ماه امسال در محل وقوع این واقعه رونمایی می شود.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه ادامه داد: کتاب دفاع مقدسی "عروس های جنگ" نیز روز بیستم بهمن و به مناسبت دهه مبارک فجر در محل حوزه هنری کرمانشاه رونمایی خواهد شد.

"چهار شنبه های دلتنگی" اثر امین شیرزادی و "شبی بدون تو و ساعتی که زنگ نمیزند" اثر اصغر عظیمی مهر هفتمین و هشتمین کتاب هایی بودند که امسال با همت حوزه هنری استان رونمایی شدند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار