شکست هندبالیست های صدر نشین در هفته سیزدهم/ کاشانی ها در یک قدمی قهرمانی

لیگ برتر هندبال مردان کشور با شکست تیم صدر نشین در هفته سیزدهم به پایان رسید تا رقابت های لیگ با حساسیت بیشتری پیگیری شود.

شکست هندبالیست های صدر نشین در هفته سیزدهم/ کاشانی ها در یک قدمی قهرمانیبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال کشور با انجام 4 دیدار پیگیری شد که در مهم ترین آنها، نفت و گاز گچساران، تیم صدرنشین لیگ برتر نتوانست به روند پیروزی های خود ادامه دهد و در خارج از خانه مغلوب نماینده کرمان شد. 

نفت و گاز گچساران که تا پایان هفته دوازدهم با 19 امتیاز تیم نخست جدول رده بندی بود در مقابل مس کرمان کم آورد تا صدر نشینی را پس از مدت ها از دست بدهد. آن ها در یک بازی سخت و حساس با نتیجه 36 بر 30 مغلوب مس کرمان شدند تا به رده دوم جدول سقوط کنند. 

در دومین بازی مهم هفته سیزدهم هم تیم شهرداری کاشان موفق شد با نتیجه 32 بر 25 تیم توسعه عمران بافق را که این روزها در رده هفتم جدول قرار دارد را شکست دهد و خود را به صدر جدول برساند. شاگردان علیرضا حبیبی اگر چه هنوز با نفت و گازی ها در نیم فصل دوم بازی نکردند اما در صورت ادامه همین روند تا چند هفته می توانند قهرمان این فصل شوند. 

تیم هندبال مردان نیروی زمینی تهران هم در یک بازی حساس انتهای جدولی موفق شدند تیم شهرداری ارومیه را در خانه شکست دهند و با تیم دهم جدول اختلافی 3 امتیازی را به وجود بیاورند. تیم نیروی زمینی با پیروزی مقابل نماینده ارومیه حالا 10 امتیازی است و با تیم های توسعه و عمران بافق و بیتای سبزوار هم امتیاز است. 

در آخرین دیدار روز سه شنبه هم تیم هپکو اراک که حالا به نماینده اراک تغییر نام داده است پس از حواشی هفته دوازدهم و کناره گیری این تیم از مسابقات لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی، در دیدار مقابل تیم هیئت هندبال مرودشت به میدان رفت و با نتیجه 31 بر 27 به برتری رسید تا دوباره آرامش به این تیم روی بیاورد. 

اما تیم های هندبال سپاهان اصفهان و بیتای سبزوار در این هفته رو در روی یکدیگر قرار نگرفتند. سپاهانی ها هفته گذشته با توجه به مشکلات به وجود آمده گفته بودند که دیگر قصد حضور در رقابت های لیگ را ندارند اما بالاخره پس از برگزاری جلسه کمیت هانضباطی قرار شد در لیگ بمانند. ظاهرا قرار است تنها بازی برگزار نشده هفته سیزدهم هفته آینده برگزار شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار