پناهنده :فدراسیون جهانی هندبال در مورد نتیجه بازی تصمیم می گیرد

مربی تیم هندبال سپاهان گفت: با درخواست فدراسیون هفته اینده در رقابت های لیگ برتر به میدان می رویم.

پناهنده : هفته دیگر به میدان می رویم/ سپاهان به دنبال حقش استپناهنده مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص وضعیت این روز های تیم هندبال سپاهان گفت : چند روز پیش کمیته انضباطی با توجه به فشاری که از سوی باشگاه سپاهان وارد شد . جلسه ای را در خصوص بررسی اتفاقات رخ داده در هفته دوازدهم و مشکلات داوری تشکیل داد. از آن جا که کمیته انضباطی نتوانست رای قطعی صادر کند با صدور نامه ای به فدراسیون جهانی از آن ها خواست تا بین گزینه موجود یکی را انتخاب کنند . علاوه بر ان ما خودمان در حال تنظیم نامه ای با زمینه فیلم بازی هستیم که برای فدراسیون جهانی ارسال کنیم . 

وی افزود : گزینه های مطرح شده شامل برگزاری دوباره بازی ، محرومیت داور و اعلام نتیجه به سود سپاهان است که هنوز چیزی اعلام نشده است.

 مربی تیم هندبال سپاهان در ادامه و در مورد نظر باشگاه در مورد رای احتمالی عنوان کرد: بگذارید رای اعلام شود تا ماتصمیم نهایی خودمان را اعلام کنیم . 

پناهنده در مورد تمرینات هم گفت : در جلسه ای که با اعضای فدراسیون داشتیم آن ها از ما خواستند تا تمریناتمان را در بخش آقایان و بانوان ادامه دهیم تا حکم نهایی اعلام شود. 

وی افزود : همچنین تیم هندبال سپاهان از هفته آینده با انجام بازی مقابل هپکو اراک دوباره بازی های لیگ را آغاز می کنند .

پناهنده در پایان و در مورد زمان بازی معوقه هفته دوازدهم عنوان کرد : هنوز چیزی معلوم نیست اما فدراسیون به طور قطع برنامه خوبی را تنظیم می کند تا در زمان های آزاد میان بازی های لیگ این دیدار برگزار شود . 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار