گیلان؛

دعوت نماینده مجلس خبرگان رهبری از مردم گیلان برای حضور در راهپیمایی

حجت السلام والمسلمین رضا رمضانی با صدور بیانه ای از مردم گیلان برای حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ 

در این این بیانیه آمده است :

سی و هشتمین سال پیروزی اراده امام و امت اسلامی را در حالی آغاز می کنیم که زنجیره ای از فتنه ها ، نقشه ها و توطئه های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم ، انقلاب شکوهمند اسلامی را تهدید کرده و تاکنون از اقدام به آن طرفی نبستند.

تضمینی که خون پاک شهدا به ثبوت این انقلاب داده است تاریخمند و مشروط خواهد بود. به قدرشناسی و پاسداشت ارزش های به ثمر نشسته آن و خدمتگزاری خالصانه ، مستمر ، بی منت ، ساده زیستی و به دور از هر نوع تجملگرایی و اشرافی گری مسئولان به مردم باوفا.

بی شک هدایت و نظارت مدبرانه رهبر معظم انقلاب بر همه امور نظام از هر گونه بی تدبیری در مسیر الهی انقلاب و ارزش های والای آن که مورد غفلت و انحراف قرار گیرد جلوگیری و نسبت به ادامه مسیر انقلابی آن تاکید خواهند ورزید.

مردم انقلابی و بصیر گیلان در راهپیمایی 22 بهمن امسال با فریادهای خود ایستادگی و مقابله با توطئه های اخیر استکبار و صهیونیسم و همچنین سبک سری های سران آن را خواستار و نسبت به بقا و ثبوت انقلاب ، پاسداری از نعمت ولایت ، خون پاک شهدا و جاری و ساری بودن ارزش های والای بدست آمده دست بیعت خود را بار دیگر به هم گره زده و مسئولان را به مطالبه گری حقانیت نظام اسلامی از استکبار جهانی همراهی خواهد نمود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.