قم؛

شهیدان؛پرچم دار نهضت بزرگ انقلاب اسلامی

شهیدان پرچمداران نهضت بزرگ انقلاب اسلامی هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ بیاتی رئیس شورای شهر قم درنخستین همایش هنری دانش آموزی پرچم  گفت: پرچم نماد نظام اسلامی است و از آغاز پیروزی انقلاب شهیدان زیادی در راه حفظ این پرچم و نظام اسلامی جان خویش را نثار کردند.و پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزار درآوردند و اکنون این پرچم سمبل اقتدار و عظمت ملی ملت ایران است.

وی با اشاره به یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و اینکه امروز این رسالت مهم را شهیدان مدافع حرم انجام دادند، افزود: باید از خانواده این شهدا قدردانی کنیم، تا این پرچم که در هر کشوری نماد وحدت آن کشور است باید همواره در اهتزار باشد و بتوانیم این انقلاب را به انقلاب امام زمان(عج) متصل کنیم.

همچنین در این مراسم مجید رفیعی مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم  با فراخوان جشنواره در این زمینه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم خبرداد که از اوایل دی ماه امسال آغاز و تا پنجم بهمن ماه بیش از هشت هزار نقاشی به دبیرخانه مربوطه ارسال شد، افزود: برای این جشنواره فرم خاصی تهیه و تنظیم و در تمامی مدارس ابتدایی استان زنگ خاصی نیز به این موضوع اختصاص داده شد تا معلمان و دانش آموزان با ایده هایی که به ذهنشان می رسد، اثری را طراحی کنند. و این امر باعث شد، تا 20 مورد به جوایز این جشنواره اضافه کنیم و حتی تا امروز و در آیین پایانی نیز روند ارائه آثار کماکان ادامه داشت ولی امکان شرکت آنها در فرایند داوری نیست.

رفیعی اضافه کرد: تعدادی از آثار که به لحاظ کیفی بهتر بود، به عنوان آثار برگزیده از صاحبان آنها تجلیل می شوند و بقیه آثار که در سطح یکسانی هستند نیز از طریق قرعه کشی مورد تقدیر قرار می گیرند. تلاش داریم تا برای دوره های بعدی این جشنواره که در مناسبت های پیش رو برگزار خواهد شد، ایده های جدیدی را در انتخاب موضوع به کار بگیرد.

در این جشنواره شهرداری بدون این که موضوع ویژه ای را به دانش آموزان پیشنهاد دهد، آنها با بهره گیری از هوش، استعداد و خلاقیت خود ایده پردازی کردند.

این مراسم در سالن همایش های شهرداری قم،برگزار شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار