سرپرست یاسین پیشرو قم:

عده ای دوست دارند فوتبال و فوتسال را در قم زمین بزنند

رضایی گفت: عده ای در قم نمی توانند فوتبال و فوتسال این شهر را بدون حضور خودشان تصور کنند.

مهدی رضایی سرپرست یاسین پیشرو قم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار تیمش مقابل دانشگاه آزاد اظهار کرد: مهدی زاهدی در ابتدا بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم بود، که همانطور که در جریان هستید تمامی امتیاز این تیم به یاسین پیشرو قم انتقال یافت. اما در ادامه شخصی به حضور مهدی زاهدی در تیم ما اعتراض کرده است و نتیجه اعتراض همانطور که در جریان هستید  باخت 3 بر صفر مقابل دانشگاه آزاد بود.

وی ادامه داد: زاهدی قرارداد خود را با تیم دانشگاه آزاد فسخ کرد و حتی برای وی کارت بازی صادر شد یعنی مشکلی در خصوص نیم فصل نخست وی وجود ندارد، اما یکی از آقایان که که اکنون در ورزش حضور ندارد زیر پای تیم ما را خالی کرد و باعث این اتفاق شد.

رضایی در ادامه با اشاره به صادر شدن کارت بازی این بازیکن شاره کرد: فکر میکنم که این مشکلی اداری باشد، اگر این بازیکن برای پیوستن به تیمی منع قانونی داشته است چطور قرارداد وی در هیئت فوتبال قم ثبت شده و یا اینکه چگونه کارت بازی زاهدی صادر شده است.

سرپرست یاسین پیشرو قم در پایان خاطر نشان کرد: اعتراض خودمان را نسبت به این حکم اعلام کرده ایم. بازهم تاکید می کنم که این یک تخلف اداری بوده است و نباید این رای صادر میشد، البته این وسط تیم های قعر جدولی بیشتر ضرر کرده اند و همانطور که در جریان هستید نیم طرح و توسعه به تبریز سفر نکرده است و با این رای خیلی از تیم ها متضرر شده اند. متاسفانه عده ای در شهر قم چون دیگر خود در صدر فوتبال و فوتسال حضور ندارند دوست دارند که همه را پایین بکشند و این وسط آینده ی عده ای جوان نیز نابود می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار