هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال؛

جنگ بهترین خطوط دفاعی لیگ در دیدار 6 امتیازی/ جدال یاران قدیمی فوتسال در تهران

در حساس ترين ديدار هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتسال تيم های ملی حفاری اهواز و مس سونگون ورزقان دراهواز به مصاف هم می روند.

آزمون سخت مس در اهواز / جدال یاران قدیمی در تهران / گیتی پسند به دنبال جبران امتیاز از دست رفتهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال در حالی پنج شنبه 21 بهمن ماه ساعت 16 آغار می شود که در حساس ترین بازی این هفته، تيم های ملی حفاری و مس سونگون ورزقان در اهواز به مصاف هم می روند. از سوی دیگر گیتی پسند صدر نشین پیش از 4 دیدار بسیار حساس خود باید میزبان آذرخش بندر عباس باشد.


گیتی پسند اصفهان – آذرخش بندرعباس


شاگردان رضا لک در آخرین دیدار خود  پیش از چهارگانه حساس لیگ برای قهرمانی، میزبان آذرخش بندر عباس هستند. این تیم هم اکنون با اختلاف 6 امتیاز نسبت به مس سونگون در رده نخست جدول مسابقات حضور دارد و این دیدار برای آنها از اهمیت زیادی برخورددار است. گیتی پسند بعد از این دیدار باید به مصاف مس سونگون ورزقان، تاسیسات دریایی تهران، دبیری تبریز و ملی حفاری اهواز برود و قطعا  این 4 دیدار تاثیر بسیار زیادی در تعیین قهرمان این فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال دارد. 

گیتی پسند بعد از 5 برد متوالی، هفته گذشته در تهران و مقابل دانشگاه آزاد قعر نشین متوقف شد و دوباره حساسیت های بالای جدول مسابقات به اوج خود رسید، گیتی پسند در این دیدار نیاز به هر 3 امتیاز بازی دارد تا بتواند جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کند. از سوی دیگر با نزدیک تر شدن به روزهای پایانی مسابقات تیم های پایین جدولی بیشتر احساس خطر می کنند و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. بنابراین آذرخش برای نجات خود از منطقه خطر باید تمامی داشته های خود را در این بازی مقابل صدر نشین لیگ به نمایش بگذارد.

تاسیسات دریایی تهران – یاسین پیشرو قم

شمسایی و یارانش در حالی به مصاف یاسین پیشرو قم خواهند رفت که در هفته های گذشته حواشی زیادی در این تیم وجود داشت و صحبت از احتمال واگذاری تیم تاسیسات صحبت به میان آمد. شاگردان وحید شمسایی با شکستی که هفته گذشته برابر مس سنگون متحمل شدند شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی از دست دادند، اما این تیم در تعیین قهرمان این فصل نقش پر رنگی را ایفا می کند و قطعا تاسیسات برای کسب بهترین عنوان در جدول تا روز آخر مسابقات می جنگد. در این دیدار آنها میزبان یاسین پیشرو قم هستند و از نکات جالب این دیدار می توان به تقابل 2 همبازی قدیمی یعنی حیدریان و شمسایی اشاره کرد. دیدار رفت این 2 تیم که در قم برگزار می شد، با نتیجه یک بر صفر به سود تاسیسات خاتمه یافت.

ملی حفاری اهواز – مس سونگون ورزقان

حساس ترین دیدار هفته بدون شک جدال ملی حفاری اهواز و مس سنگون است. این دیدار به میزبانی شاگردان کیاوش علاسوند برگزار می شود و با توجه به حضور مس در کورس قهرمانی و بالا نشینی حفاری اهمیت این دیدار بسیار زیاد است. ملی حفاری که در نیم فصل نخست رده دوم را از آن خود کرده بود. در نیم فصل دوم مسابقات نتوانست روند خوب خود را حفظ کند و از صدر جدول فاصله گرفت، در این میان مس با جذب بازیکنان خوب در نیم فصل، رفته رفته خود را بالا کشید و اکنون در فاصله 6 امتیازی با صدر جدول قرار دارد. همچنین این دیدار تقابل بهترین خطوط دفاعی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال است.

مقاومت البرز – دانشگاه آزاد تهران

دانشگاه آزاد تهران در حالی این هفته مهمان مقاومت البرز است که هفته گذشته کار بزرگی انجام داد و توانست گیتی پسند صدر نشین را متوقف کند و با وجود کار بسیار دشواری که پپش روی دارد، چشم انتظار بازی های باقی  مانده است. مقاومت البرز که در این هفته میزبان بازی است، هفته گذشته در خانه فرش‌آرا شکست خورد و این تیم کرجی با کسب 17 امتیاز در رده یازدهم جدول مسابقات حضور دارد. این دیدار می تواند تاثیر زیادی بر روی رقابت های پایین جدول داشته باشد. دیدار رفت این 2 تیم با حساب 3 بر 2 به سود شاگردان رضا فلاح خاتمه یافت.

دبیری تبریز – طرح و توسعه الوند قزوین

این دیدار به میزبانی دبیری تبریز رده سومی برگزار می شود. شاگردان جواد اصغری مقدم در هفته های گذشته توانستند با کسب نتایج مناسب و لغزش رقبا خود را تا رده سوم جدول بالا بکشند و در حال حاضر در فاصله 7 امتیازی با صدر جدول مسابقات حضور دارند و حتی می توانند امیدوار به کسب قهرمانی مسابقات این فصل های لیگ برتر فوتسال باشند. 

دبیری در سه دیدار اخیر خود  تنها دو گل دریافت کرده‌ است. از سوی دیگر طرح و توسعه الوند قزوین فصل بسیار عجیبی را پشت سر گذاشته است و هم اکنون با 8 امتیاز در رده سیزدهم جدول حضور دارد و در صورت پیروزی دانشگاه آزاد در بازی مقابل مقاومت می تواند به رده چهاردهم سقوط کند. طرح و توسعه در نیم‌فصل دوم، شش باخت و یک تساوی کسب کرده است. دیدار رفت این 2 تیم به سود تیم تبریزی خاتمه یافت.

شهروند ساری – فرش آرا مشهد

سه شکست، دو برد و یک تساوی، حاصل کار تیم شهروند در 6 هفته اخیر بوده است. تیم ساروی در این 6 بازی پرگل، 30 گل دریافت کرده و 22 بار نیز دروازه حریفان را گشوده است. فرش‌آرا هم که 10 امتیاز از 18 امتیاز اخیر خود را به دست آورده است. این تیم در این فصل و خارج از خانه، به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشته و تنها مقابل دانشگاه آزاد تهران، موفق به پیروزی شد. شهروند ساری با 28 امتیاز در رده هشتم و فرش‌آرا با 27 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای دارند. تیم پیروز این دیدار روی کاغذ حتی شانس صعود به رده ششم جدول را هم دارد.

لبنیات ارژن شیراز – شهرداری ساوه

ارژن شیراز در حالی میزبان این مسابقه است که از پنج دیدار گذشته خود، چهار بار متحمل شکست شده است و تنها هفته گذشته بود که موفق به شکست طرح و توسعه الوند پایین جدولی شد. شهرداری ساوه هم پس از تحمل سه شکست متوالی مقابل تیم‌های بالای جدولی، دو پیروزی پرگل در دو هفته اخیر کسب کرد و خود را تا رده ششم جدول بالا کشید. 

دیدار رفت این دو تیم که در رده‌های دهم و ششم جدول هستند، به تساوی 4 - 4 انجامید. شهرداری ساوه امیدوار است با پیروزی در شیراز خود را به تیم های بالای جدولی نزدیک تر کند. شیرازی‌ها نیز با وجود حاشیه امنیت نسبی، می خواهند فاصله خود را با قعر جدول بیشتر کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار