هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال؛

خروج مس از کورس قهرمانی توسط ملی حفاری/ فاصله 9 امتیازی گیتی پسند با تیم دوم جدول

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال ایران با برتری گیتی پسند و شکست مس سونگون در اهواز خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری شش دیدار و لغو دیدار دبیری و طرح و توسعه پیگیری شد و در مهمترین و حساس ترین دیدار حفاری از مس سونگون پذیرایی می کند.

دبیری تبریز ۳ – ۰ طرح و توسعه الوند قزوین

دیدار دو تیم دبیری تبریز و توسعه الوند قزوین به دلیل بازگشت تیم قزوینی از میانه راه تبریز به قزوین بازگشت تا به حساب کادر مدیریتی این تیم؛ نسبت به رای کمیته انضباطی به کمیته فوتسال اعتراض کند! و با اعلام سلیمانی این دیدار سه بر صفر به سود دبیری ثبت شده است.

گیتی پسند اصفهان ۳ – ۱ آذرخش بندرعباس

گلزنان: مهران عالیقدر، علی عابدین، مهدی جاوید(گیتی) ؛ میلاد چراغی(آذرخش)

جدال صدر نشین و یکی از قعر نشینان که برای ماندن در لیگ تلاش می کند، در اصفهان با نهایت حساسیت برای هر دو تیم آغاز شد و در همان دقایق اولیه گیتی پسندی ها به گل رسیدند و در ادامه با اداره بازی؛ گل دوم را نیز به ثمر رساندند تا نیمه نخست را دو صفر پیروز باشند. در نیمه دوم آذرخش با گلزنی فاصله را به حداقل رساندند اما گیتی پسندی ها که از بازی گذشته درس خوبی گرفته بودند در دقایق انتهایی این نیمه گل سوم را به ثمر رساندند تا کمی با خیال راحت بازی را ادامه دهند و در نهایت نیز با برتری سه بر یک بازی را به سود خود به پایان برساندند و فاصله خود با تیم دوم جدول را به ۹ امتیاز افزایش دهند و جام قهرمانی را در دستان خود حس کنند.

تاسیسات دریایی تهران ۴ – ۳ یاسین پیشرو قم

گلزنان: ککو، سعید احمدعباسی ۲، ابوالقاسم عروجی(تاسیسات)؛ فرهاد فلامرزی ۲، علی محب علیان(یاسین)

یاسین پیشرو قم که با رای کمیته انضباطی به حاشیه رفته بود و چند بازیکن نیز با خودداری از سفر با این تیم به تهران حسابی یاسینی ها را به چالش کشیده بودند در تهران به مصاف تاسیسات رفت و نیمه نخست را با گرفتار شدن به تجربه تاسیساتی ها؛ دو بر صفر عقب افتاد. در آغاز نیمه دوم نیز تاسیساتی ها به گل سوم رسیدند تا کار برای شاگردان حیدریان سخت شود. در ادامه و در اواسط نیمه دوم شمسایی و یارانش به گل چهار رسیدند تا چهار بر صفر پیش بیفتند. اما یاسینی ها پس از این گل به خود آمدند و با یورش به سمت دروازه حریف سه گل را جبران کردند اما نتوانستند به گل مساوی دست یابند تا تاسیسات سه امتیاز را در حساب خود ببیند.

ملی حفاری اهواز ۴ – ۲ مس سونگون ورزقان

گلزنان: علیرضا رفیعی پور، فرید نمازی، شهاب طالبی، سجاد بابایی(حفاری)؛ وییرا آلوز، تاینان(مس)

جدال حساس ملی حفاری و مس سونگون در اهواز با اهداف متفاوت تیم ها آغاز شد و در ابتدا این تیم میهمان بود که به گل رسید اما در اواسط نیمه اول بازی به تساوی کشیده شد تا همه چیز به نیمه دوم دوم موکول شود. اما در نیمه دوم حفاری بهتر آغاز کرد و گل دوم را برای خود در تابلو ثبت کرد که این گل توسط مسی ها جبران شد اما در ادامه این شاگردان علاسوند بودند که به گل سوم رسیدند و تلاش های دقایق پایانی مسی ها روی سیستم های مختلف باعث دریافت گل چهارم نیز شد تا این دیدار حساس به سود حفاری به اتمام برسد و افضل و شاگردانش از کورس قهرمانی جامانند و دل به هفته های بعدی لیگ ببندند.

مقاومت البرز ۲ –۱ دانشگاه آزاد تهران

گلزنان: علی رستمی، وحید شفیعی(مقاومت)؛ گایو(دانشگاه)

جدال مقاومت و دانشگاه ازاد در سالن انقلاب کرج با گلزنی دانشگاهی ها آغاز شد و مقاومت عقب افتاد اما در ادامه نیمه نخست این مقاومتی ها بودند که دو گل به ثمر رساندند تا نیمه نخست را با برتری به رختکن بروند. در نیمه دوم نیز دو تیم راه به جایی نبردند تا دانشگاهی ها نتوانند به سه امتیاز برسند و مقاومت البرز خود را از تیم های پایینی جدا کند.

شهروند ساری ۸ – ۴ فرش آرا مشهد

گلزنان: عظیمایی، ابراهیمی ۲ ، کرد ، مرتضوی (شهروند)؛ قدرت بهادری ۲ ، رحمان سارانی، شهرام شریف زاده(فرش)

شهروند ساری در یک بازی پرهیجان در قلعه عقاب ها میزبان فرش آرا بود. این بازی با سوت علی حفیظی آغاز شد و در همان ابتدای بازی فرش آرایی ها به گل رسیدند تا نوید یک بازی خوب و دیدنی را به تماشاگران بدهند. ادامه بازی با گل دوم فرش آرا پیگیری شد تا شوکی به شهروندی ها وارد شود. اما این شوک باعث شد رعدی و شاگردانش به فکر جبران بیفتند و دقیقه ای بعد گل نخست خود وارد دروازه حریف کنند تا هیجان سالن سیدرسول حسینی را فرا بگیرد. در ادامه هر گل جوابی داشت و پنالتی نقطه دوم فرش آرایی ها نیمه نخست را با تساوی سه سه به اتمام رساند. نیمه دوم نیز با گلزنی فرش آرایی ها آغاز شد اما شهروند با دو گل پنج چهار پیش افتاد در ادامه سه گل دیگر برای شهروند به ثمر نشست و پاور پلی دقایق انتهایی مشهدی ها نیز سودی نداشت تا بازی با نتیجه هشت بر چهار به اتمام برسد.

لبنیات ارژن شیراز ۱ – ۴ شهرداری ساوه

گلزنان: محمد بیضایی نژاد(ارژن)؛ محسن شنوفی، علی مروتی، محمدحسین کوهستانی، سعید تقی زاده(شهرداری)

جدال ارژن و میهمانش از ساوه در شیراز و در سالن ابوالفتحی این شهر برگزار شد که ارژنی ها در غیاب بازیکنانی که از تیم شان کنار گذاشته اند؛ نیمه نخست را از دست دادند تا یک شکست دیگر برایشان ثبت شود. نیمه نخست این دیدار با شروع خوب ساوجی ها آغاز شد تا پس از گل اول در دقایق اول؛ در انتهای نیمه نیز گل دوم را وارد دروازه حریف کند تا در خانه ارژن نیمه نخست را دو بر صفر پیروز باشد. در نیمه دوم نیز ارژنی ها توفانی آغاز کردند اما تنها توانستند یکی از گل ها را جبران کند و در ادامه با اداره بازی توسط شهرداری چی ها مواجه شد تا گل سوم نیز به حساب ساوجی ها ثبت شود. در ادامه نیز استفاده ناکام از سیستم پاور پلی باعث گل چهارم ساوه شد تا شاگردان حسن زاده چهار بر یک پیروز این دیدار باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار