حقیقت‌دوست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازیگر تنبلی نیستم/باید فیلمنامه های خوب به دستم برسد

شهرام حقیقت دوست این روزها جلوی دوربین محمد علی باشه آهنگر است.

بازیگر تنبلی نیستم/باید فیلمنامه های خوب به دستم برسدشهرام حقیقت دوست،بازیگر سینما و تلویزیون که با فیلم سینمایی«زیر سقف دودی»در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: نقش من در فیلم «زیر سقف دودی» قطعا به شخصیت خودم نزدیک نبود چون نقشی است که چالش‌های زیادی دارد و زندگی فردی را به تصویر می‌کشد که بر اثر فشارهای اجتماعی و اخلاقی که در زندگی‌اش وجود دارد به انسانی تبدیل شده که شاید خیلی از ما او را می‌شناسیم و رفتارهایش آنچنان که باید و شاید برایمان مقبول نیست، البته شاید اگر وارد زندگی خصوصی‌اش شویم به نوعی به او حق بدهیم.

وی افزود:امیدوارم که فیلم سینمایی«زیر سقف دودی» با اقبال عمومی مواجه بشود زیرا به هر حال اگرچه پوران درخشنده پوران درخشنده در سال‌های اخیر به مسائل خاص اخلاقی و اجتماعی نظر داشته و بر روی آنها کار کرده اما کارهایش همیشه با اقبال عمومی مواجه بوده و براساس گفته‌های خودش بیشتر برای مردم فیلم می‌سازد.

وی اظهار داشت:ترجیح می‌دهم فیلمنامه‌های خوبی به من پیشنهاد بشود که بتوانم در قالب آن‌ها بازی خوبی را به نمایش بگذارم و می‌گویم اگر چنین فیلمنامه‌هایی به من پیشنهاد بشوند، انسان تنبلی نیستم و بازی می‌کنم.

این بازیگر گفت:من در این کار با خانم مریلا زارعی و فرهاد اصلانی بازی مقابل نداشتم، ولی می‌دانم که فیلم «زیر سقف دودی» با حضور آنها به طور قطع کار خوبی خواهد بود.


حقیقت‌دوست در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی اش، خاطرنشان کرد:هم اکنون در فیلم«سرو زیر آب» با کارگردانی محمد باشه آهنگر ایفای نقش می‌کنم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار