اصفهان؛

تسری روحیه مقاومت مردم ایران به دیگر کشور ها

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید روحیه مقاومت مردم ایران به دیگر کشور ها تسری یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا امینی صبح امروز  در جلسه علنی شورای شهر اصفهان پس از قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، با اشاره به برپایی جشن های انقلاب در دل محلات اصفهان، اظهارکرد: برگزاری این جشن ها به دلیل حضور پررنگ مردم روند خوب و مطلوبی داشت و جشن های دهه فجر شهرداری شور و نشاط را به محلات هدیه کرد.

وی افزود: به همین منظور از معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان تشکر می کنم اما باید توجه داشت که وجه مردمی این جشن ها کمرنگ نشود.

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: دستگاه های مختلف نیز باید با حضور و تبلیغات خود رونق بخش این جشن ها باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از روحیه استکبار ستیزی ملت ايران است، گفت: مردم این روحیه را مدیون شهدای 8 سال دفاع مقدس هستند و دشمنان باید بدانند مردم ایران به این مهم پایبند هستند.

امینی گفت: این راهپیمایی علاوه بر اینکه پاسخی قاطع به یاوه گویی های امریکا است باعث می شود روحیه مقاومت در کشورهای دیگر هم تسری یابد.

رئيس شوراي شهر اصفهان در قسمتي ديگر از سخنان خود با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعي از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران و قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء (ص)، با اشاره به صحبت هاي اخير رئيس جمهور امريكا اظهار كرد: رئيس‌جمهور جديد آمريکا مي‌گويد بايد از اوباما متشکر باشيد! متشکر باشيم به‌خاطر داعش و آتش در عراق و سوريه و حمايت علني از فتنه‌ي ۸۸؟

وي در ادامه گفت: او بود که تحريم‌هاي فلج‌کننده براي ملت ايران آورد؛ البته به خواسته اش نرسيد و هيچ دشمني نمي‌تواند ملت ايران را فلج کند. [ترامپ] مي‌گويد از من بترسيد!
اميني در ادامه اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اضافه كرد: از اين آقايي که آمده [ترامپ] متشکريم! تشکر به‌خاطر اينکه زحمت ما را کم کرد؛ چهره‌ي واقعي آمريکا را نشان داد. آنچه که ما در سي و چندسال مي‌گفتيم فساد سياسي، اقتصادي، اخلاقي و اجتماعي در دستگاه حاکمه‌ي آمريکا، اين آقا آمد در دوره‌ي انتخابات و بعد از انتخابات اين را علني و عريان کرد. الان هم با اين کارهايي که مي‌کند، بچه‌ي پنج ساله را دستبند مي‌زند،  حقيقت حقوق بشر آمريکايي را نشان می دهد. البته مردم سراسر ايران در 22 بهمن موضع خود را در برابر اين فرد نشان دادند.

وي با اشاره به حادثه‌ي تعيين‌کننده‌ي ۱۹ بهمن ۵۷، بيان كرد: اين حادثه براي رژيم آن روز غير قابل انتظار و براي ما انقلابيون رزق "لايحتسب" از جانب خدا بود. رزق لايحتسب بايد در همه‌ي کارهاي جبهه‌ي مؤمن رعايت شود؛ درست است که محاسبات عقلي و مادي لازم است اما يک جايي هم براي محاسبات فراتر از مادي باز بگذاريد.

رئيس شوراي اسلامی شهر اصفهان در ادامه صحبت هايش با اشاره به سالگرد عملیات غرور آفرین والفجر 8  در سال 1364، اعلام كرد: اين عمليات با آزاد شدن بیش از 800 کیلومتر مربع از خاک عراق و با بیش از پنج هزار کشته و زخمی و اسیر دشمن همراه بود.

وي افزود: در اين عمليات فرمانده لشكر 5، فرمانده تیپ و چندین درجه دار ارتش عراق به هلاکت رسیدند و شهر فاو که صدام از آن به کلید بصره یاد می کرد آزاد و به تصرف رزمندگان اسلام در آمد.

امينی در پايان گفت: یاد و خاطره شهدای عزیز این عملیات را  گرامی می داریم  و به روان پاک همه آن ها سلام و صلوات میفرستیم .




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.