ارومیه؛

برگزاری سیزدهمین جلسه شورای اداری استان

سیزدهمین جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار آذربایجان غربی و رئیس کل دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سیزدهمین جلسه شورای اداری استان با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، امین حسین رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي قريشي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اروميه ، معاونین استاندار و همچنین مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی با موضوع تشریح سیاست های نظارتی دیوان محاسبات در راستای پیشگیری و تعامل با دستگاه های اجرایی و نحوه برخورد جدی با متخلفان در جهت حفظ و حراست از بیت المال در سالن اجتماعات شهید عطایی استانداری برگزار شد.

نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و دبیر شورای اداری استان در این جلسه گفت: در چهل روز گذشته شاهد و ناظر پیروزی با شکوه و مقتدرانه ملت ایران در سه صحنه به فرجام رسیدن برجام، حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند بودیم که بایستی این پیروزی ها را به ملت همیشه در صحنه تبریک گفت.

وی با تشکر از دست اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات افزود: همه مدیران و مسئولان دستگاهها اجرایی تعامل و همکاری های خوبی در پشتیبانی از برگزاری این انتخابات در آذربایجان غربی داشتند که این تلاش شایسته تقدیر است.

دبیر شورای اداری استان در ادامه سخنان خود گفت: به دلیل تعامل بسیار خوب کارکنان دیوان محاسبات و مدیران و مسئولان دستگاه های استان، پرونده سازی ها و مشکلات ناشی از آن به طور کامل مرتفع گردیده و مشکلاتی که در جذب اعتبارات داشتیم حل شده است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اروميه نیز در این جلسه گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشور ها سازمان ها و نهاد هایی برای بازرسی و نظارت بر اعمال و کارکنان ادارات وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمين سيد مهدي قريشي افزود: در نظام خلقت نیز چنین است و خداوند تبارک و تعالی برای انسان ها ناظرانی قرار داده است و هرکس نتیجه اعمال خود که مورد نظارت الهی قرار می گیرد در روز جزاء خواهد دید.

در ادامه این جلسه عزتی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی به ارائه گزارشی در خصوص برنامه های دانشگاه در استان پرداخت


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.