یاسوج؛

105 واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: به 105 واحد تولیدی در استان تسهیلات رونق تولید پرداخت شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛داریوش دیودیده گفت: برگزاری نشست‌های ستاد تسهیل و رونق تولید به صورت منظم در دستور کار این سازمان بوده و مشکلات واحدهای تولیدی به صورت هفتگی و مستمر بررسی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال جاری به 105 واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید به مبلغ 90 میلیارد تومان پرداخت شده که پرداخت تسهیلات به این تعداد واحد قابل توجه و چشمگیر است.

وی با اشاره به اینکه 500 واحد تولیدی در استان نیازمند تسهیلات رونق هستند و مشکلات این واحدها هم در کارگروه استانی و هم در کارگروه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت بررسی شده، افزود: 500 طرح تولیدی در استان نیازمند 460 میلیارد تومان اعتبار هستند.

این مسؤول در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری 20 هزار میلیاردی در واحدهای تولیدی بخش صنعت استان گفت: 10 هزار میلیارد از این مبلغ در 5 طرح مهم از جمله کارخانه سیمان مارگون، پتروشیمی دهدشت و چندین طرح دیگر هزینه شده است.

دیودیده اضافه کرد: از قبل اجرای این طرح‌ها اشتغال خوبی در سطح استان ایجاد شده و با بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید شاهد رونق مجدد این طرح‌ها و اشتغال افراد خواهیم بود.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.