نخستین تجربه سفر "ایوانکا ترامپ" با "ایر فورس وان"+تصاویر

دختر رئیس جمهور آمریکا برای نخستین بار سفر با هواپیمای ریاست جمهوری را تجربه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تلگراف؛ "ایوانکا ترامپ"، دختر رئیس جمهور آمریکا در نخستین سفر خود با "ایر فورس وان" (هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا) همراه با خانواده به منطقه "مارالاگو" در سواحل پالم بیچ رفت.

"ایر فورس وان" از نوع بوئینگ 747-200B است و سیستمهای مجهز آن به منظور مقابله احتمالی با حمله تروریستی علیه شخص رییس جمهور طراحی شده‌اند.

آنها با پیوستن به دونالد ترامپ و بانوی اول آمریکا از "شینزو آبه"، نخست وزیر ژاپن و همسرش استقبال کردند و پس از آن برای گذراندن تعطیلات آخر هفته با ایرفورس وان راهی سواحل پالم بیچ شدند.

سیاستهای مهاجرتی دونالد ترامپ شرایط تجارت و کسب و کار را برای اعضای خانواده وی دشوار کرده است. بایکوت محصولات تولیدی ایوانکا ترامپ از سوی مردم، برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمریکا را وادار به توقف فروش آن‌ها کرد. چندی پیش فروشگاه‌های زنجیره‌ای "نوردستروم" آمریکا، قطع همکاری خود را با دختر رئیس‌‌جمهور این کشور به‌طور رسمی اعلام کردند.

ترامپ در واکنش به این اقدام در پیامی توییتری نوشت: نوردستروم با دختر من، ایوانکا برخورد غیرمنصفانه ای داشت. ایوانکا انسان بزرگی است و همیشه مرا به مسیر درست هدایت می کند.

نخستین تجربه سفر

نخستین تجربه سفر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار