تعطیلی مدارس اردبیل در نوبت عصر

به دنبال بارش برف و برودت هوا مدارس اردبیل در نوبت عصر هم تعطیل شد.

تعطیلی مدارس اردبیل در نوبت عصربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  به دنبال بارش برف و برودت هوا سریال تعطیلی مدارس اردبیل در نوبت عصر هم تکرار شد تا دانش‌آموزان مقاطع مختلف در برخی شهرهای استان امروز را نیز از فعالیتهای تعلیمی و تربیتی مدارس دور بمانند.

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز دوشنبه، 25 بهمن‌ماه در اردبیل و هیر مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی، در پارس‌آباد پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در خلخال، گرمی، مشگین‌شهر و نمین تمامی مقاطع تحصیلی به دلیل بارش برف و سردی هوا تعطیل است.

در نوبت صبح امروز و نیز در دو روز گذشته نیز مدارس در مقاطع مختلف در نوبتهای صبح و عصر با توجه به سرما و برودت هوا تعطیل شده بود که با تعطیلی امروز، سومین تعطیلی مدارس اردبیل رقم خورد.

در حالی که دمای تمامی مناطق استان اردبیل در شب گذشته زیر صفر درجه بوده اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرده که این بارشها تا فردا نیز ادامه خواهد داشت و از فردا به تدریج شاهد کاهش بارشها در استان اما هوای سرد و آسمان ابری خواهیم بود.

با توجه به بارش برف مدیریت بحران استان اردبیل در آماده‌باش کامل بوده تا در صورت بروز مشکلات اقدام لازم را انجام دهند که با وجود بارش برف در محورهای استان و وجود کولاک برف با تلاش راهداران تمامی محورهای استان باز بوده اما از توصیه لازم به مردم استان با توجه به وضعیت جوی اجتناب از سفرهای غیرضروری و همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی در صورت اقدام به سفر است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.