بادامکی: سیاه جامگان با غلبه بر تراکتور سازی سر و سامان می گیرد

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: شناخت کاملی از تراکتورسازی داریم و امیدواریم با گرفتن ۳ امتیاز بازی به وضعیت نامطلوبمان در جدول رده بندی پایان دهیم.

غلامحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد دیدار سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و سوم لیگ برتر بیان کرد: بازی سخت و نفس‌گیری در انتظار 2 تیم خواهد بود. 2 تیم شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند و اغراق نیست اگر بگوییم تراکتورسازی منسجم‌ترین تیم لیگ است. به هر صورت ما شناخت کامل از تراکتورسازی داریم و امیدوارم در بازی روز جمعه با گرفتن یک ۳ امتیاز دیگر بیش از بیش به وضعیت نامطلوبمان در جدول رده بندی پایان دهیم.

وی در ادامه اظهار داشت: از حریف خود شناخت کامل داریم و می دانیم که تیم تراکتور روند خوبی را طی کرده است. همیشه در خارج از خانه تاکتیکی، زیبا و بسته بازی می‌کند.

کاپیتان تیم سیاه جامگان با اشاره به اینکه باید در بازی روزجمعه هر سه امتیاز را کسب کنیم گفت: فرصت از دست دادن امتیاز نداریم و باید نهایت بهره را از فرصت میزبانی ببریم و با یک بازی محکم و جاندار پیروز میدان شویم.

بادامکی درباره شکست پرسپولیس مقابل استقلال تهران بیان کرد: بازی زیبا و قشنگی بود. اکثر دقایق بازی در پرسپولیس بود و استقلال فقط دفاع می‌کرد. همه دیدند که پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود اما روی ضدحملات گل های بدی دریافت کرد. فوتبال فراز و نشیب دارد و پرسپولیس بعد از چند هفته برد بالاخره طعم شکست را چشید.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درمورد اینکه آیا شکست در دربی در قهرمانی پرسپولیس تاثیر گذار است یا خیر،گفت: بازیکنان پرسپولیس باید این باخت را فراموش کنند و به ادامه لیگ فکر کنند. از باخت تیم محبوبم مقابل استقلال ناراحت شدم و امیدوارم این شکست تاثیری در روند پرسپولیس نداشته باشد. شک نکنید با توجه به پتانسیل بالایی که در بازیکنان پرسپولیس وجود دارد تیم محبوبم قهرمان لیگ خواهد شد.

کاپیتان تیم سیاه جامگان در پایان درمورد مطالبات مالی این تیم تصریح کرد: وضعیت مالی تیم نامناسب است و بازیکنان مدتی است که مطالبات مالی شان را دریافت نکردند و مسئولان باید هر چه زودتر به تعهدات خود عمل کرده تا با آمادگی بالا به مصاف حریفان خود برویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار