شاگردان خداداد عزیزی در سراشیبی سقوط

با توجه به مشکلات شدید مالی و نتایج ضعیف سیاه جامگان در نیم فصل دوم احتمال دارد،شاگردان عزیزی در پایان فصل به لیگ دسته یک سقوط کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛باشگاه سیاه جامگان در سال 1390تاسیس شده است.باشگاهی که یکی دو سال در لیگ دسته اول حضور داشته و پس از آن توانسته به لیگ برتر صعود کند.
 
در حال حاضر این باشگاه با مشکلات عدیده ای از جمله مالی و نداشتن زمین تمرین مواجه است و این در حالی است که اسپانسر باشگاه مدت زیادی از این تیم حمایتی نمی کند و در حال حاضر خرج و مخارج برعهده عباسی مالک باشگاه است.مالکی که هم اکنون از پرداخت مطالبات بازیکنان بازمانده و نمی تواند حق و حقوق آنها را پرداخت کند.
 
با شروع لیگ شانزدهم فرهاد کاظمی هدایت این تیم را بر عهده گرفت که در نهایت و پس از 7 یا 8 هفته از این سمت کناره گیری کرد تا پس از آن عزیزی هدایت سیاه جامگان را بر عهده بگیرد.
 
در حال حاضر سیاه جامگان در رده پانزدهم جدول قرار دارد و این تیم با نتایج ضعیفی که کسب کرده احتمال دارد از لیگ کناره گیری کند.
 
البته حضور عزیزی چندان برای سیاه جامگان ها مثمر ثمر نبوده و این مربی مدام در حال سکو نشینی است و از سوی کمیته انضباطی محروم می شود.
 
با توجه به شرایط موجود و شرایط بدی که گریبانگیر تیم سیاه جامگان شده باید منتظر ماند و دید در نهایت سرنوشت این تیم چه خواهد شد.آیا سیاه جامگان با مشکلات بسیار و عدم توانایی مالی مالک باشگاه در لیگ برتر می ماند یا منحل می شود.
 
 شفیعی:بازیکنان تمرکز ندارند
 
برهمین اساس مرتضی شفیعی مربی تیم فوتبال سیاه جامگان درباره مشکلات مالی تیم سیاه جامگان در لیگ برتر بیان کرد: همان طور که می‌دانید بر اساس قانون، پرداخت کمک مالی به باشگاه‌های خصوصی ممنوع است. در سال گذشته اسپانسر خصوصی داشتیم اما امسال نه تنها حامی مالی نداریم بلکه مشکلات مالی بیشتر شده است. البته مشکلات مالی برای همه تیم‌ها وجود دارد.
 
وی ادامه داد: مشکلات مالی باشگاه زیاد است و باشگاه هم به تعهدات مالی خودش عمل نکرده است. امیدوارم مسئولان استان خراسان تا دیر نشده با تزریق پول وضعیت روحی و روانی بازیکنان را تغییر دهند.
 
شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: ما انواع مشکلات را داریم که مهم‌ترین موضوع به مسائل مالی مربوط می‌شود. طبیعتاً وقتی بازیکن با مشکل مالی مواجه است از لحاظ تمرکز و مسائل روحی و روانی به هم می‌ریزد و ما هم نمی‌توانیم بابت مسائل فنی به آنها فشار بیاوریم. آنها واقعاً تا اینجا مردانگی کرده و هیچ چیزی نگفته‌اند. اگر مشکلات مالی ما برطرف نشود واقعاً اتفاقات بدی برای تیم رخ خواهد داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار