دستگیری سارق 200 میلیون ریالی

فردی كه از حساب بانكی یكی از دوستان خود مبلغ 200 میلیون ریال به صورت اینترنتی برداشت نموده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری سارق 200 میلیون ریالیبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مرتضوی اظهار کرد: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه مبلغ 200 میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب بانكی وی برداشت شده است بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت. 
وی افزود: با انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم جوانی 35 ساله ساكن استان اصفهان كه از دوستان شاكی نیز می‌باشد شناسایی و دستگیر شد. 

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: متهم پس از اعتراف صریح به بزه ارتكابی در بازجویی‌های خود عنوان داشت برای انجام امورات بانكی كارت عابر بانك شاكی را دریافت نمودم و از اعتماد شاكی به خود سوءاستفاده كرده و رمز دوم آن را فعال نمودم و از زمان فعال سازی رمز دوم تا الان كه حدودا یك سال می‌گذرد برداشت‌های مختلفی از حساب وی انجام دادم كه در مجموع به بیست میلیون تومان می‌رسد. 

سرهنگ مرتضوی در پایان فعال كردن پیامك بانك به شهروندان را توصیه كرد افزود: به هیچ عنوان كارت بانكی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و در صورت ناچاری حتما در اسرع وقت نسبت به تغییر رمز اول و دوم کارت اقدام نمایند.

منبع:روابط عمومی پلیس فتا
انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، پلیس فتا ، مجرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار