اردبیل؛

مسدود شدن راه ارتباطی بیش از 150 روستا در خلخال

جانشین فرماندار خلخال گفت: بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید راه ارتباطی بیش از150 روستای شهرستان خلخال در استان اردبیل را مسدود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، احمد قنبری افزود: بارش برف همراه با کولاک که از 2روز پیش در این شهرستان آغاز شده راه این روستاها را مسدود کرده و هم اکنون با فروکش برف ماشین آلات برف روبی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال بازگشایی راه های ارتباطی انباشته از برف هستند.

وی افزود: حجم سنگین برف که در برخی راه های روستایی ارتفاع آن به بیش از 2متر رسیده کار برفروبی و بازگشایی مسیرهای مسدود شده را سخت کرده ولی با این حال پیش بینی می شود که تا پایان امروز راه تعداد زیادی از روستاهای این شهرستان باز و امکان تردد فراهم شود .
وی از مردم روستاهای خلخال خواست چنانچه قصد سفر دارند پیشتر از اخرین وضعیت راه های روستایی از طریق تلفن اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال اطلاع حاصل کنند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال هم از تلاش راهداران برای باز نگهداشتن راه های ارتباطی بین شهری خلخال در طول 2روز بارش برف همراه با کولاک خبر داد.

محمد قربانی گفت: با وجود بارش برف سنگین در محورهای برف گیر شهرستان از جمله گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم این جاده در طول روزهای برفی همچنان بر روی خودروها باز و تردد در آنها جریان داشته است.

وی همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات لازم برای رانندگان همه خودروهای عبوری از گردنه الماس و سایر محورهای کوهستانی این شهرستان را الزامی دانست .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار