کارخانه: در تلاشیم سید به بازی برگشت برسد/ پیروزی مقابل تبریز آسان نیست

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه به اشاره به وضعیت آسیب‌دیدگی مدافع تیمش گفت: سید وضعیت بهتری دارد و در تلاشیم او به بازی برگشت برسد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار برگشت تیم بانک سرمایه در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال ، گفت: در مرحله اول بازی سنگینی مقابل تیم شهرداری تبریز برگزار کردیم. این تیم اگر روز خوبش باشد حریف را آزار می‌دهد و در مسابقه رفت روز خوب این تیم بود. 

وی ادامه داد: با تلاش بازیکنان و همدلی که در تیم بود موفق شدیم در تهران برنده میدان باشیم و حالا در تبریز کار سخت تری خواهیم داشت. ما تیم شهرداری تبریز را به خوبی آنالیز کردیم و ایرادات تیم‌مان در بازی رفت را بررسی کردیم و قطعا در بازی دوم آن را تکرار نمی‌کنیم.

کارخانه اضافه کرد: ما در بازی رفت سید محمد موسوی را در اختیار نداشتیم و این کار ما را کمی سخت کرده بود. سید بازیکن تاثیرگذاری برای تیم ما محسوب می‌شود. البته بازیکنان دیگر تمام تلاش خود را کردند اما تسلط سید می‌تواند به هماهنگی تیم کمک بیشتری کند. 

وی افزود: سید در حال حاضر وضعیت بهتری نسبت به هفته قبل دارد و در تلاشیم که بتوانیم او را به بازی برگشت با شهرداری تبریز برسانیم تا نبودنش در این مسابقه مشکل‌ساز نشود.

سرمربی بانک سرمایه درباره اتفاقات رخ داده در بازی رفت درباره داوری گفت: متاسفانه اعتراض کردن به نحوه قضاوت و حمله به داوران و میز منشی دارد به عادت در والیبال ما تبدیل می‌شود. من نمی‌توانم بگویم که داوری ایراد داشت یا نداشت اما بهتر است شرایط به نحو دیگری مدیریت شود و بازیکنان بدانند که تنها کاپیتان تیم آن هم بر مبنای اصول اجازه دارد به داور معترض شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار