اصفهان؛

اسکان بیش از 130 نفر از مسافران در پایگاه‌های جاده‌ای

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان گفت: در 24 ساعت گذشته 130 نفر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای اسکان داده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی  در خصوص امدادرسانی اخیر هلال‌احمر به مسافران در جاده‌های استان اصفهان اظهار کرد: در کل استان اصفهان 10 مورد برف و کولاک شدید اتفاق افتاد که از جمله آن‌ها می‌توان به شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر و سمیرم اشاره کرد.

وی افزود: در مجموع پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در 24 ساعت گذشته 130 نفر را در این پایگاه‌ها اسکان داده و هم‌چنین به 324 نفر امدادرسانی کرده‌اند، مسافران پس از اسکان در پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر بسته‌های غذایی، امکانات تغذیه‌ای و پتو از نیروهای هلال‌احمر دریافت می‌کنند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: فعالیت‌های هلال‌احمر در طول 24 ساعت شبانه‌روز ادامه دارد و در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز هستند؛ 40 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در وضعیت آماده‌باش هستند.

وی بیان کرد: در صورت هشدارهای اداره هواشناسی تمام پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر در استان اصفهان در حالت آماده‌باش یا همان وضعیت زرد قرار می‌گیرند که روز گذشته این اتفاق رخ داد.

کریمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت برای تمام پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر استان اصفهان سفید است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار