اصفهان؛

بارش 11.6میلیمتری باران در خورو بیابانک

بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته در استان اصفهان در شهرستان خورو بیابانک با 11.6 میلیمتر باران ثبت و گزارش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: پس از خورو بیابانک، فریدونشهر با 6 میلیمتر، خوانسار با 1.8 میلیمتر، نطنز با 1.5 میلیمتر و سمیرم با یک میلیمتر بارش باران دارای بیشترین بارندگی بودند.

حجت الله علی عسگریان افزود: در این مدت بیشترین میزان برف موجود روی زمین به ترتیب از فریدونشهر، سمیرم ، خوانسار و داران با 30 ، 18 ، 12 و 10 سانتیمتر گزارش شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف از مناطق شرقی استان اصفهان گزارش شده است گفت:احتمال بارش های پراکنده برای امروز( شنبه ) در بیشتر نقاط استان اصفهان وجود دارد.

وی افزود: دمای هوا امشب حداکثر پنج درجه سانتیگراد کاهش پیدا خواهد کرد و دمای هوای شهر اصفهان به سه درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.
کارشناس مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید در 24 ساعت آینده در سطح استان پیش بینی می شود.

وی افزود: چوپانان با 25 درجه سانتیگراد بعنوان گرمترین و بویین و میاندشت با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر بعنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.

به گفته علی عسگریان، هوای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه ( فردا )صاف تا کمی ابری، غبارصبحگاهی گاهی وزش باد پیش بینی می شود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.