اصفهان؛

جو نسبتا پایدار در اصفهان

شرایط جوی در استان اصفهان تا پایان هفته جاری پایدار و همراه با آسمانی صاف وبدون بارش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه زهرا سیدان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان  گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی آرام و پایدار بر روی استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه روند افزایشی دمای هوا تا روز سه شنبه در استان اصفهان ادامه دارد افزود: جو به نسبت پایدار و آرام و آسمانی صاف تا قسمتی ابری را در اکثر نقاط استان و در مرکز همراه با نفوذ توده هوای پرفشار و سرد تا دو روز آینده بر روی استان پیش بینی می شود.

سیدان با بیان اینکه امروز سرد ترین روز هفته در استان اصفهان است، افزود: دمای هوای شب گذشته شهر بویین و میاندشت به منفی 24 درجه سانتیگراد رسید.

وی مهمترین پدیده تا روز در استان، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه غلظت آلاینده ها در اصفهان تا روز پنجشنبه افزایش می یابد گفت:شرایط پایداری و سکون نسبی دما تا چند روز آینده بر روی استان وجود دارد و زمینه را برای انباشت آلاینده ها در کلان شهر اصفهان و شهرهای صنعتی استان فراهم می کند.

وی تصریح کرد: دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس حداکثر دمای کلانشهر اصفهان هفت درجه سانتیگراد و حداقل دما پنج درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد شد.

سیدان گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را کاشان با 10 درجه سانتیگراد و سردترین نقطه را بویین و میاندشت با 21 درجه سانتیگراد زیر صفر عنوان کرد.






انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.