سقوط بهمن در روستای برده سور از توابع بخش سیلوانا ارومیه/2 نفر جان باختند

بر اثر سقوط بهمن در روستای برده سور از توابع بخش سیلوانای ارومیه یکی از منازل ساکنین این روستا به طورکامل زیر بهمن مدفون شد.

عباس موسوی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار ارومیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛گفت: حوالی ساعت ۲۱:۳۰ بر اثر سقوط بهمن در روستای برده سور از توابع بخش سیلوانای ارومیه یکی از منازل این روستا که 5 نفر ساکن آن بودند به طورکامل زیر بهمن مدفون شد.

وی با درخواست از تمامی نیروهای مردمی ،امدادی و انتظامی منطقه جهت یاری به این خانواده ادامه داد:با کمک نیروهای امدادی  و مردم تا کنون ۳ تن از اعضای  این خانواده از زیر بهمن بیرون کشیده شد و به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی افزود:در لحظه وقوع ۳ نفر در منزل بودند که یکی از فرزندان این خانواده که نزدیک درب خروج بود موفق به خروج از منزل شد و سریع به سایر اهالی روستا اطلاع داد و بعد از امداد رسانی اهالی، امدادگران هلال احمر ، پدر به همراه فرزند دیگر این خانواده از زیر ‌بهمن خارج و به بیمارستان امام متقل شدند.
 
موسوی گفت: هم اکنون این ۲ نفر و یکی دیگر از اعضای خانواده که برای کمک تلاش میکرد در بیمارستان هستند که حال ۲ نفر وخیم و درحال احیا هستند.
 
عملیات احیای پدر و فرزند این خانواده اهل روستای بدرسو که به بیمارستان امام منتقل شده بودند مفید واقع نشد و متاسفانه این ۲ نفر فوت کردند.

این حادثه در ۵ کیلومتری سیلوانا و در روستای بدرسو بدلیل بارش برف و سقوط بهمن ، یکی از منازل که از ساختمان های دیگر فاصله داشت بعد از سقوط بهمن مدفون شد. 

پیرو اطلاع رسانی ها و حضور چشمگیر مردم منطقه سیلوانا عملیات امداد ونجات خانواده مدفون شده در زیر برف در حال اتمام است .
 
 
انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.